♥Tullerusk♥ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Heeei... Hvordan går det?? Hvordan gikk det UL? (for en liten stund tilbake) Venter du forsatt den lille jenta di?? Nysgjerrig...lenge siden jeg har hørt fra deg=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Nei det ble en liten gutt,, hehe..med samme termin 31.12. ellers var alt helt perfekt:) men åssen går det med deg? snart din tur inn på ul?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 hehe...det var det jeg tenkte meg,....hehe.......Så bra at terminen stemmer ennå..=o) Og at alt var bra med den lille....=oD Bare bra nå...Kvalmen kommer å går men det sikkert fordi jeg ikke klarer å stoppe å spise når jeg først eter...hehe... Ellers er alt bra..Tror livmoren har "dukket" opp...hehe...Er jo 11+6 i dag så kommer vel i morgen eller torsdag...Vet ikke helt åssen det er jeg...=o) Tenkte å ta meg en tidlig UL...Skal til legen om en uke fra i dag...1. kontroll, er skikkelig spent på terminen min om den stemmer noe...Enten så er jeg en uke kortere eller så er jeg bare noen dager fra den terminen jeg har nå... Ikke lenge igjen nå...=o)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Da kommer du jo snart til oss her på 2.tri da:) skal du på priv ul? det er alltid spennans på 1.kontroll da, holdt deg lenge du da:);)hehe syntes det er så mange som er der så tildlig nå for tiden:) Hva termin har du nå? har du noen formening om hva du har inni i magen din da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Ja...Ikke lenge til det nei=oD Ja, har bestilt time på majorstuaklinikken i dag...fikk time torsdag neste uke...hehe..dagen etter legekontrollen..=oD Jepp...Men var innom pga blødninger og sånt da, men ikke noe sånn skikkelig kontroll, som blodtrykk, urin, Blodprøve?, og info, det har jeg ikke...men dette er jo mitt andre barn så lurer på hva slags info jeg vil få...er jo ikke noe vits å gå tidlig da alt kan skje og man ikke får gjort noe... Nå har jeg termin den 1 mars da...hehe...ca. Hva som er i magen min? Har absolutt null peiling... Du kan jo tippe da.. Det blir jo "bare" ca seks uker til ordinær UL da...Men tror kanskje jeg har en liten gutt i magen min, denne gangen også...men synes det er vanskelig å vite denne gangen...Med gutten vår så visste jeg med en gang at det var en gutt...(så fort jeg fant ut at jeg var gravid da...hehe)... Det jeg har hatt av symptomer er... * Kvalme leenge. Noen ganger så ille at jeg har kastet opp noen få ganger...Det gjorde ikke med lille gutt... * Dilla på iste, med fersken, pluss fersken og plommer...Kan nesten ikke vente til plommene til svigermor har modnet...=oD * Vil bare ha gooood middag. og gjerne det jeg har lyst på der og da... *Ømme bryster, men gir seg nå...tror det forsvant i går...=o) deilig... Sikkert mer...bare å se det ann... Hvor langt er du nå da??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en folelse pa gutt jeg assa... tastaturet er klikka derfor blir det litt rart skrevet dette her..hehe. meeennn jeg har jo gutt og har ikke vert kvalm, ikke noe sarlig dilla og omme bryster enna sa det stiler jo litt mot jente dette her..hehe. men mors folelse er jo stort sett rett, jeg har sagt att jeg trodde det var en gutt hele tiden, selv om de sa at det var en jente pa ul i uke 14, sa hadde jeg en tvil.. og rett hadde jeg ja.. jeg er 20+5 i dag.. s[ det tikker jo og gor dette her da, men na f;ler jeg att det er bar eventing igjen.. den f;rste time hos legen er over og hos jordmor og ul er jo over..sa da er jo liksom alt unna gjort..hehe h;res sikkert litt rart ut, men haper du skj;nner hva jeg mener!!hehehe det blir jo spennans pa ul da..hvor langt er du pa vei da tro_ og kan de se kj;nnet da tror du_---
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Nå er jeg her...Jobber sent så er så vidt innom på dagen...=o) Og er såå sliten...har lyst å være hjemme idag...=o( Har jo en liten følelse på gutt da...Men vet jo ikke noe helt sikkert før den ordinære UL...Er jo spent på om de kan se noe om en uke men tviler på det...hehe... Og ja, jeg skjønner hva du mener...etter alt det spennende er unna gjort så er det bare venting, og shopping da...hehe...Har ennå ikke kjøpt noe da...Mamma har kjøpt en liten hvit gakkgakk til babyen da, fra england (familien min var der i forrige uke...) Du tror på en gutt ja...hehe...Har blitt spådd jente 4 ganger og gutt en gang, så skal ikke se bort i fra at det er gutten som kommer...Sambo tror veldig på at det er en jente da...hehe...Han vil ikke ha flere barn...hehe...men vi får se når den tid kommer... Jeg tror egentlig jeg er (idag) 12+0..pluss minus da...Men FF fant EL to ganger på meg så jeg vet ikke...eller så kan jeg være 11+4 ...(idag da...) det har alle andre regnet ut da...Men jeg vet jo når EL var (sånn ca) så klarer ikke helt å tro hva som er riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå