Gå til innhold

Handlingslammet mann delux!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har problemer med å greie å levere barna i barnehagen om morgonen! Da smører jeg niste, legger frem klær, sekken er ordnet..alt er forberedt og klart til at han bare kan kle på de, og gå ut døren.

Jeg drar så tidlig om morgen, at jeg rekker ikke levere barna. Jeg kan så klart gå inn for å rekke det, men jeg synest det blir feil vist barna skal leverest kvart på syv, mens pappaen ligger hjemme å over til klokken er åtte.

Når pappa leverer, bestemmer han selv når barna skal opp i barnehagen. Men blir vel gjerne halv ni.

Skjønner dere problemet? jeg fatter ikke at det går an å late som om han er så hjelpesløs! Det provoserer!

Hva gjør man med slikt slakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kanskje vanvittig dum, men jeg skjønner faktisk ikke problemet.

Er det at du smører niste og legger fram klærne, eller er det at han ikke leverer før halv ni?

Skrevet

Huff, ja hva gjør man med sånt da!? Sparker de hardt i rumpa til de skjønner at de også må bidra kanskje.... ;o)

Evt kaldskuldra i ukesvis. ;o)

Skrevet

Du får gi ham et par slag med stekepanna, til han lærer.

Husk at menn gjør seg til med vilje, for at du til slutt skal si at de skal slippe, da de ikke gjør det skikkelig uansett. F.eks. rengjøring. Når vi ser hvor dårlige de er (med vilje), så gjør vi det gjerne selv, og da har de oppnådd målet sitt.

Nei, her er det kun oppdragelse som trengs. Om ikke det hjelper, får du la ham smøre niste og finne frem klær også etterhvert. Så ser han hvordan ting var før... og hvor lett det egentlig var. Men, det går vel utover barna. Da kommer de vel i barnehagen i kjoler og pensko, da han ikke fant noe annet. Ev. pendressen om det er gutter.... :) De gjør alt for å virke dumme tror jeg. Har egentlig ikke samme problemet selv, men har en mistanke om at mange menn "spiller" dumme.

Det er jo kjempebra at barna får sovet en time ekstra om morgenen også, da de slipper å dras opp gørrtidlig, om du skulle levert dem. Nei, han gubben din får få seg en liten smikk på fingrene, og skjerpe seg :) He, he, he. Lykke til!

Skrevet

Kva e problemet her?

At klokka er halv ni før dei kjem i bhg? Det høyres jo heilt supert ut, heldige barn.

Eller er det sånn at han kjem for seint på jobb kvar dag fordi han ikkje kjem seg ut tidsnok? I så fall er det hans problem, og vil nok gå seg til når han innser at han må skjerpe seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...