Gå til innhold

Sist gang jeg så ekstrem oppussing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... fikk en familie hjelp fordi mor i huset hadde fått kreft, og det ble fortalt at siste regning fra sykehuset kom på 25000 dollar. Det var visst bare en av regningene. Hadde ikke god nok forsikring. Kunne dette skjedd i Norge? Tror ikke det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først av alt; det er deg prekæs? ;)

nei, det kunne ikke ikke ha skjedd i norge.

men på den annen side, dette har jeg på følelsen av at vi har diskutert før, og jeg står fortsatt på mitt; behandling av sykdom foregår best i utlandet. ja til høyere skatter, ja til en bedre helsetjeneste. tror neppe norge hadde utført en operasjon til denne prisen på ett kreft-tilfelle, ja om det ikke var kongen da. men moren ble frisk? hadde hun neppe blitt i norge..

Skrevet

Hun var ikke frisk enda. Det er jo haugevis av eksempler på at nordmenn har blitt friske av kreftbehandling, da. Jeg vet også at prisen på diverse behandling er like høy i Norge. Vi merker det bare ikke. Ja, det er meg, forresten;)

Skrevet

Hvorfor er behandling av sykdom bedre i utlandet. Hvilke fakta baserer du denne påstanden på??? Jeg har hatt kreft og er frisk idag. Tør ikke tenke på hvor mange millioner jeg har kostet den norske stat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...