Chiabatta Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Og hva gjør dere da? Og hvor ofte vasker dere tøy? Hvor ofte baker dere?
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg gjør rent når det trengs.....fordi det tydligvis trengs. Da vassker jeg gulver og annet som trengs. Tøy vasker jeg når et rom i skittentøyskurven er full........eller når det ellers trengs. Baker gjør jeg til bursdager, eller hvis jeg vil overaske mannen en gang. Men det blir antagligvis oftere nå siden lillegutt har cøliaki.
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 støvsuger nesten hver dag, skifter sengeklær og tørker støv hver fredag, for da er det helg og ekstra deilig når alt er rent og pent. Vaske klær gjør jeg hver dag:)
så var vi 4 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 mandag til søndag. Og det er fordi det er smuler over alt og katta legger igjen sin del han og Vasker gulvet daglig, vasker doen en gang i uka ca og tørker støv der det trengs, når det trengs. Vasker tøy ca hver 2.-3. dag Og bake det gjør jeg bare ikke
☆Monkey Business☆ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 bake gjør jeg når jeg har lyst:-) elsker å bake, men har ikke så mye tid til det nå....
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Støvsuger ett par dager i uka, vasking prøver jeg få gjort på fredager slik at det er rent til helga Vaske klær synes jeg jeg gjør hele tiden ingen fast dag/tid til å gjøre det, tar det når jeg har til ei maskin lissom..
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Ingen fast dag å gjøre rent på, Gjør det ved behov, og det er det ganske ofte. Vasker tøy stort sett hver dag. Blir mye skittentøy i en familie på seks. Baker gjør vi også en-flere ganger pr uke (brød hver uke + kaker ved spesielle dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå