Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Her regner det Skal snart reise avgårde for å hente noe der vi hadde kontroll på bilen.. Så skal jeg dra innom mamma.. Så skal vi kanskje på shopping etterpå.. Dere da?
Temmelig hemmelig Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Sitter på jobb til 14, så blir det henting i barnehagen. En tur å besøke bestemor på sykehuset, så opp til svigers å plukke jordbær.
NessaS Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har ingen aning... Småtten er i brnehagen alene for første gang i dag. Får vel vaske litt tenker jeg..
3 blå Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg er syk, er hjemme fra jobb i dag med vond hals, tett i brystet og feber... Ikke noe kjekt, men jeg ligger på sofaen med teppe over meg og synes nesten det er litt deilig... Det regner og blåser ute, plutselig ble det høst, huff... Mamma og pappa kommer hjem fra USA i kveld, så jeg regner med de kommer innom (sambo skal hente de på flyplassen), skal bli kjekt å se de igjen. Er 1 mnd siden sist.
fleXibel Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Ingenting Håpe det letne litt og så gå ut kanskje..
Dotten Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jobbe...... Men siden det er så dårlig vær, kan det være like greit. Hente snuppa i barnehagen etterhvert, og hjem å leke/spise/stelle og så sove... Kjedelig......!
m@rie82 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 har ingen store planer enda... får helt sikkert besøk av min mor i dag, men vet ikke når. kanskje jeg tar en liten trilletur hvis det slutter å regne sidelengs... i dag er det et skikkelig dårlig høstvær her i bergen, igjen! får se hvor mye jeg får gjort av husarbeid kanskje.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Først på dib treff:) Så skal vi på møte i bhg:)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 I dag er det gutten min sin 3. dag i barnehage, så jeg skal en tur til en venninne. Hadde tenkt til å gjøre rent her, men har ikke roen på meg til å være hjemme og vente på å hente han.
Mille** Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Snupp er på tilvenning i barnehagen, så i dag skulle jeg og eldstetøtta dra på blåbærtur sammen med ei venninne og hennes datter. Men det regner her, så jeg tror vi drar sammen med de på en bytur i stedenfor. )
mamma >to gull Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Skikkelig høstvær her også idag:-( Jeg skal vaske og rydde soverommet til mini. I natt skal han nemlig inn på sitt eget rom for første gang:-) Ellers blir det å slappe av og vente på at sambo kommer hjem i 6 tiden....
yasmina Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Eldstemann er pirat i barnehagen i dag, de skal til og med paa skattejakt.... Mini og jeg har vaert paa leketreff i kirken og naa ligger han soett og sover. Skal hente eldstemann og ca 1 time og saa er vil vel planloese fremtil middag iallefall
silhah og emilie Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 skal slappe av i en times tid, så skal jeg dusje og bade emilie. etter det skal jeg levere emilie hos søsteren min og jeg må dra på jobb...høstvær her i dag også, har mest lyst til å legge meg på sofaen å ligge der resten av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå