Gå til innhold

amming OG slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gaar paa 7 dagers dietten (slankendesuppe). kan det gaa ut over ammingen? føler han ikke er saa intr.! + at jeg tror jeg har mindre melk. begynner paa dag 3 i dag..

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke slanke seg når man ammer. Da går avfallsstoffene kroppen kvitter seg med over i melken... Når man ammer skal man ha et variert og sunt kosthold.

Hvor gammel er han da?

Skrevet

6mnd..gjør de det???det har jeg aldri hørt før!!

Skrevet

Ville avsluttet den kuren hvis jeg var deg. Det viktigste er jo at babyen får sunn mat, så kan du slanke deg senere =)

Skrevet

Du kan selvfølgelig spise sunt og trene, men bør helst ikke drive med sånne ensidige kurer som suppekuren =)

Skrevet

og skal man gå ned i vekt, er det uansett bedre å spise sunt og trene jevnlig over lenger tid, i stedet for dietter! Men det har du sikkert hørt før... :-p

Og det er riktig at du ikke skal slanke deg når du ammer. Opp igjennom livet, så er det blitt lagret en del miljøgifter i fettvevet. Dersom dette gamle fettvevet brytes ned gjennom hard slanking, vil noe av disse miljøgiftene komme ut i melken.

Så anbefales å leve sunt, uten slankekurer når du ammer!

Skrevet

Takk for svar! Nå har jeg kastet resten av suppa i do! og spist ferskt frokostbrød med banan på! Nam!!!!Stakkar minsten, har vært såå sutrete igår og idag. Merket nok at det ikke var vanlig "smak"på melka! Aldri mer den suppen igjen, takker meg til trening og normalt sunt kosthold!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...