Trollmora Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 ....igjen! Med en fest for familie og venner denne gang! Ute, under en portal av markblomster, barfot i en brusende kjole, Trollfar i sjakett og trollungene med blomsterkranser i håret. Mmmm, tro om det ikke er mulig å gjøre det om ett par år? Når vi feirer 10 årsdagen?
Gummelillan Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 "Over there" er det jo et kjent fenomen at man fornyer løftene sine. Synes det er en fin skikk som man gjerne kunne ha sett mer av her hjemme også. Og sånn etter 7 års-krisa engang må jo det være en fin tid for sånt ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Er jeg rar? For jeg har aldri hatt det i meg, lysten til å gifte meg. Selv om jeg har vært gift......hmm.....drømte aldri om å stå hvit brud som jentunge heller..... Men, om jeg skulle giftet meg igjen, av praktiske årsaker, så ville jeg nok kanskje gjort det barbeint på en strand eller no......hmmm.....det hadde jo vært stas:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Glemte jo å fortelle at det er INGEN som er så rørt, som når andre gifter seg da:-) Jeg tuter og griner og synes de er sååå skjønne! Men det gjelder liksom alle andre, ikke meg selv.......jaja, jeg er vel kanskje litt rar:-)
Karomamma Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Det høres koselig ut Jeg må også innrømme at jeg ikke "har" den trangen. Har aldri hatt den, heller. Det skal sies at bryllupsdagen vår, som foregikk i ro og fred og harmoni, var en kjempefin dag altså. Men det hadde ikke vært nødvendig for min del Jeg er bare ganske raus, he he...
Maud Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg har heller aldri drømt om å være hvit brud, prinsesse for en dag og hele den greia der. Allikevel var det en helt fantastisk opplevelse da vi giftet oss i fjor. Hadde aldri trodd det skulle føles så bra! Så jeg er enig med Trollmora, hadde gjerne tatt en slags reprise. Vi var faktisk bedt i en 10-årsbryllupsdag der bryllupsløftene ble gjentatt. En romantisk affære :-) Det går veldig bra an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå