gobop Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er i uke 27, og skal dit pga oppfølging av foranliggende morkake og noen nyrebekkengreier hos gutten. Han har sprellet sånn i det siste at jeg gruer meg nesten ikke Gleder meg sånn til å se utviklingen fra uke 19!
Bdancer Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 hvorfor skal du sjekke foranliggende morkake? Fordi den ligger så langt ned og kan sperre for fødselsveien? Lykke til da:)
Athina' Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Skal du dit allerede pga det? Skal dit i uke 32 jeg, blir sagt at alle som har det blir sjekket i denne uken for da er det tvilsomt at den trekker seg opp mer. Men i uke 27 kan den jo vokse opp enda? Men det er jo morsomt å på ul da, iallefall når de ser så baby ut :-) Lykke til :-)
gobop Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Bdancer: ja, hvis den ikke har beveget seg oppover blir det sannsynligvis keisersnitt Men jeg synes jeg har kjent hopping og dansing på både blære og endetarm, så jeg er ved godt mot Athina: kanskje det er litt tidligere pga det med nyrebekkenet også? Jeg er nesten i uke 28, så en tendens kan de sikkert se Lykke til på din UL
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 gobop når kjente du de første sparkene??
Athina' Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Ja det kan det jo være, og det er jo greit at man blir fulgt opp så bra da :-) Jeg skal også dit i uke 26 for å måle livmortapp pga konisering, og jeg tar imot alle UL med takk jeg :-))
gobop Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg er førstegangs og kjente bevegelse tidligere enn de fleste i følge legen min. Litt uti uke 17
Athina' Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg kjente dem i uke 12, men jeg er andregangsfødene. Med datteren min kjente jeg det i uke 14 tror jeg, eller var det 16, husker iallefall at jeg så '4 bryllup og en gravferd' på kino :-) Må finne ut når den gikk den gangen hmmm hehe
gobop Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 He he - det var utvikling, og så mye at det var vanskelig å se babyen i sin helhet Siden han nå er så stor, kunne vi bare se på "deler" om gangen. Det var ikke så interessant å ta bilder skjønte jeg fort! Morkaken hadde glidd fint opp på siden, mens nyrebekkenet var ca likt, kanskje noe mindre enn sist. Dermed får jeg en UL til
Athina' Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 *klapper for ny UL* :-) Så bra at den har sklidd opp da, for da kan du jo føde normalt :-) Det bør min også for jeg har ikke tenkt å taks, ikke planer om!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Dette sjekkes på ordinær ultralyd, sant? Var der på mandag, jordmoren nevnte ikke noe om morkaka, betyr det at den så fin ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå