Gå til innhold

Ut å reise...hva trenger med til småen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Reiser til Alicante på fredag og vi skal ta med lille på 17 mnd. Lurer ppå hva må jeg ta med meg her i fra av mat og utstyr, Er helt grønn på det har ikke reist med små barn før.

Er de nødvendig med sterilisering ev drikke kop og flasker?

Kan jeg ta med meg Quiny vong eller må ta med meg enkelt triller?

Håper dere kan hjelper meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser natt til fredag. Jeg skal ihvertfall ha med meg min quinny. ikke noe problem å sende den med fly. får hjelp til å pakke den på gardermoen. Den er jo superlett og plukke fra hverandre. Da jeg var i hellas tidligere i sommer prøvde veninna mi å prakke på meg trille. Var så nemt og bra......... Jeg tok likevel min quinny. Glad for det, for det er greit med ordentlig vogn når man skal ut å gå en del.......

Jeg kommer til å koke koppene til min 16 mnd gutt. Gjør ikke det hjemme, men for sikkerhets skyld.

Ellers tar du med de samme tingene som du ville brukt her hjemme.... husk paracet, solkrem og febertermometer....og badebleier. Vi har også med bleier vi da!

Jeg har med meg mat til småen på 16 mnd hjemmefra. Det hadde jeg da vi var i hellas også. Har nå med medisterkaker, kalkunpanetter, pølser og et par glass. er liksom ikke så mye han spiser, så det blir litt dumt å bestille for mye ute på restuarant.

Har også med meg youghurt og noen frutti. synes det er greit med ting jeg vet hva inneholder...

Ellers har jeg også med sukkerfri drikke som semper og nestle.

sikkert noen som mener jeg ikke trenger å ha med så mye, men sånn er nå jeg! blir litt anderledes når han blir større og spiser mer og variert.......

Jeg sliter litt med baggasjevekt siden tassen ikke har lov å ha annet en vogn. 20 kg er ikke mye på mor og barn Har bestilt 5 kg ekstra på tax free. Halv pris når du forhåndsbestiller. Så får far ta med seg litt når han kommer en uke etter:)

God tur. uansett hva du måtte glemme får du jo tak i det der nede!

Skrevet

Var i Alicante for en uke siden. På alle butikkene vi var har de Nestle mat, både middagsglass og sukkerfri saft på glass. Drakk også den ferske melka de selger. Tok med to drikkeflasker vi, kokte de innimellom. Ellers så skylte vi dem bare i flaskevann. De har også norsk mat der, men den er litt dyr da. Jenta mi er 17 måneder.

Skrevet

Takk for svarene, nå vet jeg omtrent hva jeg trenger.

Nickoline, hvilken quiny vong har du? Jeg har freestyle. Kansje er den stor å ta med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...