Gå til innhold

Er sikker på at jeg ble gravid, jeg! Og "mistet"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nesten 100 % sikker på at jeg ble gravid siste pp. Symptomene var ikke til å ta feil av, og kvalmen var helt lik da jeg gikk gravid med lillegutt! Syklusen har vært litt frem og tilbake etter at vi begynte å prøve, så vet ikke helt når jeg skulle hatt mensen.

Men..... mensen kom i går, og med den forsvant både kvalmen og den ekstreme trøttheten.

I tillegg har jeg aldri hatt så vondt under mensen som jeg har det nå......

Hvordan vet man egentlig at man har hatt en SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man har påvist hCG i blod eller urin, vet man at man har vært gravid. Hvis man ikke har testet, kan man bare spekulere. Men husk at forhøyet progesteron i lutealfasen kan gi samme symptomer som graviditet...kvalme, trøtthet, ømme pupper...

Forøvrig er det utrolig vanlig å miste før IKM, 50-60% av alle påbegynte svangerskap ender slik, og man vet ikke om det fordi mensen har ikke rukket å bli forsinket ennå.

Uansett, lykke til i neste pp!

Skrevet

Takk, får satse på at den sitter på neste! :-)

Forresten gratulerer til deg!! Hadde på en måte håpet på aprilbaby jeg også! Men da får vi satse på en liten maibaby i stedet! ;-)

Skrevet

Takk for det...jeg går fremdeles med hjerte i halsen pga spotting til og fra. Har hatt SA og EXU før, så jeg har fått tidlig UL, bare 2 dager igjen men det er utrolig lange dager....*sukk*

Skrevet

Da skal jeg krysse alt jeg har for deg!! Så får vi satse på at den sitter denne gangen!!! :-)

Lykke til på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...