Prinsemammaen Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er nesten 100 % sikker på at jeg ble gravid siste pp. Symptomene var ikke til å ta feil av, og kvalmen var helt lik da jeg gikk gravid med lillegutt! Syklusen har vært litt frem og tilbake etter at vi begynte å prøve, så vet ikke helt når jeg skulle hatt mensen. Men..... mensen kom i går, og med den forsvant både kvalmen og den ekstreme trøttheten. I tillegg har jeg aldri hatt så vondt under mensen som jeg har det nå...... Hvordan vet man egentlig at man har hatt en SA?
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hvis man har påvist hCG i blod eller urin, vet man at man har vært gravid. Hvis man ikke har testet, kan man bare spekulere. Men husk at forhøyet progesteron i lutealfasen kan gi samme symptomer som graviditet...kvalme, trøtthet, ømme pupper... Forøvrig er det utrolig vanlig å miste før IKM, 50-60% av alle påbegynte svangerskap ender slik, og man vet ikke om det fordi mensen har ikke rukket å bli forsinket ennå. Uansett, lykke til i neste pp!
Prinsemammaen Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Takk, får satse på at den sitter på neste! :-) Forresten gratulerer til deg!! Hadde på en måte håpet på aprilbaby jeg også! Men da får vi satse på en liten maibaby i stedet! ;-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Takk for det...jeg går fremdeles med hjerte i halsen pga spotting til og fra. Har hatt SA og EXU før, så jeg har fått tidlig UL, bare 2 dager igjen men det er utrolig lange dager....*sukk*
Prinsemammaen Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Da skal jeg krysse alt jeg har for deg!! Så får vi satse på at den sitter denne gangen!!! :-) Lykke til på UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå