Gå til innhold

elsker,elsker ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære vil ikke si at han elsker meg.vi har vært sammen ett år.Han liker ikke å snakke om følelser og sier at det er veldig vanskelig å snakke om det ordet..Og når jeg spør om han elsker meg blir han nesten litt sur..

Skjønner jo at han vil si det selv engang forhåpentligvis,men jeg har vel lov å bli litt utålmodig etter ett år??

Han er ellers en kjempegod kjæreste og sier han vil bli gammel sammen med meg og slikt..Men jeg får ikke ro i hodet før han sier at han elsker meg..

åH,dagens utblåsning..dette har plaget meg en stund.Jeg er vel den eneste som ikke har en kjæreste som ikke klarer å si det.Han er ikke av den veldig romantiske typen heller,så er kanskje noe der.Han sier at han liker å vise det fysisk heller,klemme osv.

Huff ble rotete det her..Håper noen har noen trøstende ord..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt skjønne at du savner å høre han si : Jeg elsker deg!

Jeg har faktisk flere venninner som ikke hører dette fra sine menn. Tror menn og kvinner er helt forskjellige på det området. Vi vil høre ordene, mens mennene mener noe slikt som "du vet vel at jeg elsker deg, jeg betaler jo regningene her i huset".

Jeg ville fortalt min kjære at dette ikke dreier seg så mye om han lenger. Fortell at du har behov for å høre de ordene. Fotell hvor mye det betyr for deg. Ikke tving det ut av ham. Du kan jo også gi han hintet på at til bursdagen din ønsker du deg et kort hvor han iallefall kan skrive noe fra hjertet.

I et forhold må der være balanse. En person kan ikke bare ta og ta - uten å gi noe tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...