Gå til innhold

Dilemma. Kan jeg få deres synspunkter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann blir 7 mnd i slutten av måneden. Planen min er å ta opp fag fra og med slutten a august og til neste sommer.

Jeg har undervisning på kveldstid 4 ganger i uka og må reise i 14.30 tida. Vi trodde det skulle ordne seg med at forskjellige familiemedlemmer kunne passe lillemann, men nå som det nærmer seg skolestart er jeg veldig usikker på om jeg virkelig kan slå meg til ro med at noen kan passe han, de har jo jobb og skole selv. Jeg må feks kjøre han inn til min mors jobb før jeg drar på skolen, og dette er på det tidspunktet han skal ha middag, så jeg vet ikke engang hvordan jeg skal løse det. I tillegg bygger vi hus, så mannen min blir mye opptatt med det. Lillemann må også puppes i søvn foreløpig og jeg tør ikke engang se for meg hvordan det skal gå når mamma ikke er der om kelden ved leggetider..:(

Alternativt kan jeg søke meg inn på BI til neste høst. Jeg har vurdert en utdannelse der tidligere, før jeg bestemte meg for å ta opp fag.

Jeg er så usikker. Føler at "alle" (familie) kommer til å breke om at jeg er sånn og sånn fordi jeg ikke føler meg trygg på at lillemann har barnevakt. "Det ordner seg" sier dem alltid. Men det er slett ikke noe gøy å ikke skulle vite hvem som kan passe lillemann de dagene jeg er på skole. Det blir bare den som er tilgjengelig og det i et helt år.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner på skolen i dag. Er ett 75% studie, med forelesninger på dagtid hver fjerde uke. Skal ha med lille tassen min jeg, så får vi se hvordan det går. Hvis ikke det er mulighet for å ha ham med så kan du jo høre hvordan det er med privatisteksamen i stedet?

Uansett bør du ikke se det som noe nederlag om det ikke går, men prøv, så får du heller gi deg hvis det ikke funker.

Lykke til i alle fall :)

Skrevet

Du kunne ikke tatt noen fag som privatist så du slapp å være på skolen 4 kvelder i uken? Det er jo ganske mye... Det går sikkert ann å sette sammen fag slik at det kanskje bare blir 2 kvelder i uken eller noe.

Jeg skal ta samlingsbasert utd. Må være borte fra småen fra søndag kveld til fredag nesten 1uke i mnd.... Men da er jeg jo hjemme de resterende ukene. Syns det er ganske ille at jeg skal være borte fra han så lenge. Han er 10mnd, men skal jo være med pappaen sin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...