Gå til innhold

hvor tidlig fikk dere innkallelse før dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle på UL?

er 16 uker i morra og har enda ikke fått noen......

forrige gang jeg var gravid fikk jeg innkallelse en mnd før jeg skulle være der.

vet at jeg er registrert i systemet...gyn ordnet det da jeg var der i uke 7....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk innkallelse ca 1 mnd før jeg skulle på ul.....skader jo ikke å ringe og sjekke?:)

Skrevet

Jeg fikk vite det nesten to mnd før. Skal på ul 18. sept., da er jeg i uke 19.

Skrevet

ringte til sykehuset for å høre og hun hadde sendt meg innkallelse i dag...

men jeg fikk time en uke tidligere i stedet. hehe litt morro når de roter med ukene. :)

skal til UL 5. september!

gud som jeg gleder meg. :)

måtte tiden gå uhyre fort!!

Skrevet

Aaaalt for lenge før. Fikk vire det over to måneder før, og ventetiden har vært uendelig lang. Nå er det bare ni dager igjen...er da i uke 20

Skrevet

Synes jeg fikk veldig tidlig - en knapp uke etter mitt første besøk hos legen fikk jeg innkalling fra sykehuset til ul - var i uke 12 da, og var på ul i uke 18 :-) Er nå uke 22, og begynner omsider å føle meg ordentlig gravid m/ tydelig voksende mage :-)

Skrevet

Jeg ringte min fastlege for å etterlyse min ul-innkallelse, men doc hadde ferie fram til denne uken her og da måtte jeg ringe sykehus og ordne selv, skal til ul 30.08, og er da 18+2, hadde ikke jeg ringt selv så hadde jeg mest sannsynelig ventet enda

Skrevet

Jeg har også termin 09. februar.. :) Jeg skal til UL 4.september. Fikk innkallelse i uke 10 jeg. Hvor skal du på UL?

Skrevet

jeg fikk innkalling i uke 12 til ord ul i uke 18- altså 6 uker før...

Skrevet

Legen min skulle sende henvisning til Fr.stad sykehus til ul den 02.08, men måtte ringe selv etter en uke for å spørre om de hadde fått den. Dette hastet nemlig, siden typen dro i militæret (i dag). Så når jeg ringte fikk jeg time dagen etter :P

Skrevet

Jeg var vel i uke 16 eller 17 da... skal på ul imorgen og er nå 19 uker på vei...

Skrevet

Var på tidlig ul i juni, og fikk da time med det samme i august.

Skrevet

har ringt og skal på ultralyd fredag 17.8, altså førstkommende fredag, men har ennå ikke fått innkallelse i posten, så lurer på hvor den blir av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...