Gå til innhold

er det noen som slåss med partneren sin...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker min mann-virkelig. men som en annen tidligere skrev her,så har jeg også problemer fra egen barndom.

har gått i terapi i mange år, og har blitt mye bedre,og fått det bedre.

men ting tar tid,og alt er ikke helt bra enda.

så når samboern min og jeg begynner å krangle, legger jeg gjerne dypere følelser i det enn hva som hører hjemme der.

og i det siste har jeg klasket til han.

han har tatt igjen noen ganger, og den siste gangen klasket han til med flat hånd mot øret mitt, og trommhinnen sprakk.

og selv om vi elsker hverandre og ikke kan gå fra hverandre,så er ikke dette levelig når disse situasjonene oppstår.

jeg håper jeg slipper en masse kritikk nå, jeg vet at det er feil det jeg gjør, og vil gjøre alt jeg kan for å forbedre meg.

jeg bare lurer på om noen er i samme situasjon....?

og evt. råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET ER IKKE LOV Å SLÅ ELLER UTØVE NOEN SOM HELST FORM FOR VOLD!!!!!

Har man først slått en gang, så har man tråkket over terskelen og det blir lettere å slå neste gang.. og neste....

Oppsøk hjelp med en gang og få stoppet det - dette kan dere ikke prate dere ut av på egen hånd - det vil sannsynligvis ende med nye krangler, beskyldninger ..... og slag.

Jeg uttaler meg veldig bastant for jeg har sett dette på nært hold. At du blir mer provosert i krangler er ditt problem - få MER hjelp for det. At han lar seg provosere så mye tilbake at han slår selv i stedet for å gå vekk - det lover ikke bra. Da hjelper han i alle fall ikke deg, og han må være temmelig kjørt opp i et hjørne selv av måten dere krangler på, eller du har provosert ekstremt når han velger å slå tilbake.

Dere har en lang vei tilbake for å gjenopprette tillit, men det kan gå om dere virkelig vil det.

MEN DERE KLARER DET IKKE ALENE!

Skrevet

jeg sa at jeg går i terapi, gjorde jeg ikke?

jeg sa at jeg jobber med meg selv.

jeg ba ikke om synspunkter på å å slå, da jeg vet det er galt.

jeg skal ikke legge inn flere slike innlegg, visste vel strengt tatt at jeg bare ville få kritikk, og at ingen i samme situasjon ville svare.

du vet ingen ting om oss,ikke nok til å si det du sa.

psykologen min har hele tiden hatt stor tro på oss,- og har det fortsatt.

men slapp av,- dette er mitt siste innlegg.

ba ikke om kritikk.

Skrevet

Hei. Det er ikke alle innlegg du skal ta på alvor her, for det er ikke alle som klarer å være like saklig desverre! Og noen er så mye bedre enn alle andre. Tror dem!

Jeg følte at innlegget ditt traff meg skikkelig, for jeg og samboeren min var fysiske mot hverandre for en lang tid tilbake.

Det var så ille at vi rett og sloss slåss som hund og katt.

Det skremte meg at dette kunne skje oss, vi som var det perfekte par uten problemer av noe slag.

Jeg ville oppsøke hjelp, men ikke han. Han ville løse dette på egen hånd. Jeg var veldig skeptisk til dette, men vi klarte faktisk å snakke oss gjennom det, sette ord på ting, lytte, og respektere den andre.

Det var en "oppvask" uten sidestykke!!

Jeg kunne skrevet side opp og side ned, men det har ingen hensikt.

Hovedsaken er at vi nå, 7 år senere ikke har lagt en hånd på hverandre, og vi har en datter og er svært lykkelige.

Jeg er 100% sikker på at dere med den hjelpen dere har, kommer dere gjennom dette. Husk at du ikke er alene, og dette er heller ikke noe å skamme seg over, og i alle fall ikke når dere er så våkne at dere skaffer hjelp.

Lykke til:)

Skrevet

Nei, ikke bedre enn alle andre, men pakker ikke inn alt i silkeputer og sier "stakkars deg." Det var slettes ikke meningen å skremme deg fra å skrive flere innlegg.

Skrevet

tusen tusen takk for svar....

det betydde utrolig mye for meg.

har vært hos psykologen idag, og får time igjen imorgen.

vil gjøre alt jeg kan,selvfølgelig, for å ikke slå mer- og skal klare det også.

takk igjen for svaret ditt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...