yasmina Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil bare oenske deg og dine lykke til i dag. Det er en forferdelig dag som ingen foreldre skulle moette gaa igjennom og jeg kommer til aa tenke masse paa dere alle sammen i dag. Jeg haaper og tror at lille Andreas har det bra der han er naa selv om vi saa mye heller skulle hatt ham er sammen med oss andre,sammen med dere !!! Jeg haaper dere kan finne styrke til aa komme igjennom denne tunge dagen og tiden som kommer fremover. Hvil i fred, lille Andreas engel !!! Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 jeg signerer denne! vi skal også tenke på dere i dag! Tenner masse lys for lille andreas! stoooore klemmer fra
så var vi 4 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Fint sagt Onemorepls Masse lykke til i dag hønemor, jeg blir å sende deg en god tanke når klokken nærmer seg 11. Jeg håper begravelsen blir minneverdig og at dere tar godt vare på hverandre i denne tiden som er nå. *klem*
Nicita73 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Sender masse varme klemmer til deg og dine. Et lys vil bli tent for dere i dag.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Kjære hønemor! Vet du har en utrolig tøff dag foran deg idag! Andreas vil alltid være med dere selv om dere ikke ser han, og fram til dere møtes igjen er han i himmelen sammen med de andre englebarna. Der vet eg at de har det godt! Håper dagen kan bli så bra som mulig og at dere får sagt adjø til Andreas på en fin måte! Tankene mine kommer til å være hos deg og familien idag! Skal tenne et lys for Andreas! Hvil i fred, lille Andreas! Mange klemmer fra en englemamma
minst Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Signerer Onemorepls,The queen of Kalifa Stor klem En dag vandret Gud i sin hage hvor blomstene vokser i flor. Der oppe i fra sin himmel han skuet ut over jord. Der i hans jorderiske hage, var også et blomstervell. Guds hjerte var stolt over prakten, som han hadde plantet selv. Da så han en liten rose, så vakker og uskyldsren. Han tenkte den vil jeg hente, der er jo min øyensten. Jeg henter den hit til min Himmel, på jord kan den ikke bli. Her oppe kan skjønnheten lyse - for alle - til evig tid. De som har pleiet den flittig, og elsket dens skjønnhet frem, vil kanskje en dag kunne tilgi, at jeg måtte hente den hjem. Jeg vet deres hjerter vil briste, og verke i mange år. Men minnene blir til salve, som lindrer de vonde sår
yasmina Skrevet 15. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2007 Dytter denne litt og vil bare si at jeg haaper det gaar greit med deg Hoenemor, eller saa greit som mulig. Vet du har slitt voldsomt og haaper du pa en eller annen maate har kommet deg gjennom denne dagen. Dere er i vaare tanker !!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Signerer Onemorepls Håper denne dagen ikke har vært alt for tung for dere. Tenker på dere. Tente lys for den lille englegutten deres tidligere idag. Mange varme klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå