Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er avhengig av vann og saft med isbiter for tida. Tror det blir skikkelig nedtur om jeg må drikke lunkent vann. Mye rart å tenke på Har hatt maserier ett døgn nå pluss at slimproppen har gått i to omganger. Men gubben har klart å bli pottetett, så han syntes jeg kunne vente litt. Jada, er drittlei av vondter nå og ikke får noen av oss sove heller. Moro! Så da sitter jeg å tenker på isbiter!!!!
Athina' Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Er nok ikke alle som har den luksusen nei, så jeg ville ikke ha forventet at det var på føden nei for det er noe som blir sendt opp fra kjøkkenet hvis de ikke har ismaskin :-)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Kanskje ta med isbøtte da , hi hi! Noen som er kjent på Kongsvinger sykehus? Noen sjanse for isbiter der
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 På Gjøvik hadde de det da jeg fødte i fjor sommer
lillegull:) Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 fødte på kongsvinger på lørrdag.. jeg er også gla i isbiter, men var ikke det jeg tenkte på akkurat da... hehe.. orka ikketanken på noe som helst, men såklart vi er jo forskjellige.. tror ikke de har det på fødestua, men du kan jo spørre om de kan ordne noe)
Brenda med 2 ute Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Lol! Jeg spiser opp en hel pose med MR .Ice om dagen=) Var på Ullevål igår kveld for en sjekk om liv og de har knust is=) goodie goodie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå