fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 har gått med veldig regelmessige rier siden kl9, og de blir stadig sterkere. de er gått fra "au" til "husk å puste" de er mellom 4-8min i mellom da jeg ringte føden, og fikk beskjed om ta to paracett og slappe av, og ringe opp om det ikke ble bedre. jeg har liggi på sofaen og slappet av og tatt et varmt bad for å se om det hjalp, men det er som sagt bare blitt vondere, og er nå ca 4-6min mellom dem.. det er 1time omtrent å kjøre til føden. når bør jeg ringe opp igjen??? tror dere jeg får reise inn da? er førstegangs og termin på fredag.
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 hei,hvordan går d med deg? har du kanskje reist?jeg er også førstegangs,så må si jeg vet ikke,men jeg syntes det hørtes rart ut at du skal ta paracet og se om d blir bedre,når det ser ut som fødselen er igang?! er dette vanlig tro? om du ikke har snakket med dem igjen ennå,ville jeg gjort det nå altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå