Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Ingen kritikk til noen, men ser det er mange som med jevne mellomrom lurer på dette med alkohol og amming...Jeg føler bare ikke for å røre alkohol når jeg er ammende, har ammet i 9 mnd, og klarer meg fint uten alkohol...Er gammel IOGT ' er og JUVENTE'er så vet det meste om alkohol og dens påvirkning/nedbrytelses prosess i kroppen og syns det er best å være totalt avholds. Må nevnes da at godjenta vil ammes når det passer henne, så er ingen rutine her i huset på amming, og dermed ingen mulighet for å planlegge heller. Understreker igjen at dette var ingen kritikk til dem som drikker og ammer senere, bare lufter tankene mine litt... :-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei! Jeg syntes det er flott at du ikke drikker, respekterer mennesker som velger å ta avstand fra alkohol.. Flere av mine venniner har ALDRI rørt en dråpe.. Selv drikker jeg alkohol innimellom, har nå sluttet å amme, men drakk litt selv om jeg ammet. Ser ikke helt problemet med å drikke selv om man ammer til ulike tider av døgnet, det er jo ikke værre enn å gi mme eller pumpe nok til at barnevakten kan gi på flaske da.. Men for all del, som sagt syntes jeg det er flott med folk som velger å ikke drikke. Men for meg personlig er en fest engang iblandt en del av livet mitt, og ting blir jo bare slik du gjør det til selv, trenger ikke være noe stress med matingen selv om man drikker, det blir stort sett bare stress for de foreldrene som stresser mye rundt det selv, hvis du skjønner hva jeg mener;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå