Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg vil ikke føde likevel. Noen som har lyst til å gjøre det for meg?
Athina' Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Ikke jeg for det gjør så forferdelig vondt jo!! Får litt vondt i kroppen her og ombestemmer meg med deg hehe
lotta72 har fått Anders Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har ikke lyst til å føde jeg heller. Men har ikke lyst til å stå opp om morgenen heller, men gjør det jo for det. Er i uke 18 nå, så det er ingen vei utenom fødsel. MEN har ikke lyst.
Nicoline3 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Dytter denne og håper noen melder seg til å føde for meg også. Er 11 dager over og fikk vite i går at pluggen er over 4300, og det gleder jeg meg IKKE til. Forrige var 3810, og mer enn vond nok!
Fløffy Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hvis du finner noen, så si ifra! Trenger også noen til å føde for meg om 10 uker!
twoboys & a girl Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Kan man ikke velge å hoppe over det? Går utviklingen sååå treigt??? Fødte jo for 5 år siden hehe
Lita1 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 hei-hei damer:) Akkurat det samme dere sier sa jeg når førstemann meldte sin ankomst og det gikk opp for meg at det ikke var noen vei tilbake:) Nå har jeg blitt 4 barnsmor for 3 uker siden og vi kan gjøre en avtale: Dere går gravide for meg og jeg føder for dere alle sammen! Den 4. blei den siste for meg pga graviditetene tar sånn på kroppen.4 er mange det og jeg er fornøyd,men gjør gjerne en avtale med dere ang føding:)haha
twoboys & a girl Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Prøvde sist å ombestemme meg under fødselen, han kunne bare være der. Jordmoren og barnepleieren var ikke helt enig:o(
la_strega Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Hmmm... Syns dette var en av de mest fantastiske opplevelsene i verden jeg... Vondt ja...men veldig flott også... Men kan jo deverre ikke gjøre jobben for deg fordet da... Masse lykke til
Athina' Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Synes ikke det å FØDE er fantasisk i det hele tatt. Tror man glorifiserer det litt i etterkant jeg, for man ligger der i mange timer og har det sinnsykt vondt noe man faktisk har, noen hyler, andre gråter. Men selvfølgelig når babyen ligger der på magen, veier det opp for alle ondtene og jeg tror/vet man glemmer fort hvor vondt man egentlig hadde det og får en tendes til å glorifisere det litt. For uansett skal man presse ut noe kjempestor utfra i utgangspunktet 'lite' hull, og hver muskel i hele kroppen jobber - og uansett har man vondt!! Hadde man tatt opp video av hver fødsel, hadde man nok sett helt andre historier(og de hadde fått selv sett hvor vondt de egentlig hadde) enn de som blir fortalt her i etterkant :-))
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Men det er jo dette som er så fantastisk med kroppen vår, damer! Uansett hvor smertefullt det var, så glemmer vi det på en måte! Under alle mine fødsler har jeg sagt "ALDRI MERE!!!", men nå er jeg på vei med fjerdemann! Ja, det er helt grusomt, men det står på et øyeblikk i forhold til et helt liv!Og når man ser "ressultatet", så er det jo absolutt vert det!!Hadde vi ikke "glemt" smertene, så hadde vi bare orket og føde ett barn hver!!
Athina' Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Helt enig! Vi produserer ett hormon etter fødselen som hjelper oss og glemme hvor jævelig det egentlig var, og takk og pris for det! :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Jepp kan føde for dere jeg men blir ikke billig det alså...hehehe
twoboys & a girl Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Vis du ikke skriker for høyt, så får du nok det;o)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Nei, nurket mitt vil jeg beholde selv. Var tross alt en kjempestor jobb å lage ham. Hehe. Nei, uff, får vel bare innse at dette er noe jeg må gjøre selv. Gleder meg til babyen ligger der i armene mine, men kunne godt sovet gjennom resten.
mammat2goll Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Jeg melder meg frivillig til alle som trenger noen som kan føde for seg! Jeg gleder meg utrolig til fødselen, og kunne gjerne gjort dette et par ganger i uken Er en sånn fantastisk opplevelse...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 jeg har aldri født men jeg gleder meg faktisk litt!!! jeg har vært med ei venninne på fødselen og hu klemte omtrent hånda mi flat men... jeg tenker det at jeg kan få det dritvondt men det er faktsik verdt det!!!! men hver sin tanke om det!! det kan jo hende at jeg ikke sier det etter evt fødsel men.. det er det ingen som vet!! vi er så forskjellige(og det er jo kjempe bra) så det er ingen som har fasit på det!!!
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 Gruet meg ikke forrige gang, gruer meg ikke denne gangen heller. Den eneste smerten i verden det kommer noe positivt ut av er ikke verdt å grue seg til...:-) Å gå gravid er det værste..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå