Gå til innhold

Kan dere se her litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu i luken! Jeg kjøpte ny maxicosi bilstol til quinnyvogna mi! solgte vogna fordi jeg syntes den ble for ustabil og vinglete! Har nå kjøpt emmaljunga.

Lurte litt på om jeg skal levere inn bilstolen som fremdeles er innpakka (har kvitering) Trenger vel ikke maxicosi nå som jeg ikke har en vogn å feste den på.

Er dette en så god stol at jeg bør beholde den likevel, eller har dere andre forslag til stol jeg kan bytte den i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har maxi cosi bilstol og er kjempefornøyd. Jeg har ikke villet bytte den hvis du likevel skal ha en bilstol. Jenta mi er 10 mnd nå og bruker fortsatt maxicosi. Kjempestol :-)

Skrevet

Regner med du iallefall får byttet den inn i noe annet!! Om ikke pengene tilbake!

Vi skal kjøpe denne stolen, pga den går til understellet til vogna og fordi at det er en lett barnestol!

Sleit virkelig å bære de andre jeg prøvde... heheh, og det var uten baby!:)

Og jeg trodde jeg hadde litt muskler:) heheh

Skrevet

Hehe=) Trodde ikke maxicosin var spesielt lett jeg, synes den er tung med baby i (ei venninne har) hehe! Men har ikke løftet på noen andre stoler da! så mulig de er mye tyngre.

Tenkte det var teit å ha en bilstol som kan festes på en vogn jeg ikke har, men om maxicosin er så bra som du sier her, så kan jeg jo bare beholde den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...