hurra og hei! Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Nå er det på tide å bytte fra bag til sportsdel. Men den har jo ingen madrass, så jeg må finne på noe for å få det mykere. Noen tips? Saueskinn er sikkert bra, men jeg har ikke sånt korthåret, og det koster jo endel. Kan jeg ta hull i Ludde fra Ikea å bruke det?
4barnsmor88 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 mi ligger på saueskin med helse teppe oppå skinnet
m-mamma Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har Simo kombi, og har kjøpt ekstra madrass til å legge nedi, til Simo. Men brukte den i ekstravogna i sommer, passa der og den. Er fleece på den ene siden og litt tykkere bomull på andre. Ser skikkelig stilig ut også, kan fås i flere farger og mønstre.
Frøya&Odin Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg er litt sær og er motstander av å bruke pels, derfor ligger babyen min på en baby dyne
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Softe line pute fra Simo
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Korthåret saueskinn har babushop på fast lavpris til 299,- Eller har tror jeg Barnas Hus i Bergen har det på åpningstilbud til 199,- denne uken. Hadde heller spandert på det enn det langhåredet fra IKEA. Ellers så sitter ikke lillegutt på noe spsielt nå, men kommer til å få tilbake lammeskinnet når det blir litt kjøligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå