Gå til innhold

22 lange dager igjen........ dere da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare venter og venter....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

41 dager igjen her..

Skrevet

-3

lurer på om det er noe på gang her, nå.. Men er langt fra sikker. Er 8 minutter i mellom, så jeg er rimelig nervøs for at det bare skal gå i seg selv, igjen.

Skrevet

27dager igjen..,. hjelper seg men de siste dagene har sneglet seg fremover......... regner ikke med at tiden kommer til å gå fortere!!

Skrevet

8 dager, venter i spenning....

Skrevet

Ingen:) Skal straks sette kursen mot sykehuset - og planen er at ungen er ute i løpet av formiddagen en gang med ks:)

Ha en strålende dag, jenter!

Skrevet

50 dager, joho!

Skrevet

55 dager.

Skrevet

-14 dager.. skal på sykehuset på overtidskontroll for 2.gang i dag.. bare håper at de setter meg igang i dag, visst ikke blir jeg gal tror jeg..

Skrevet

Til Netti. Hvor skal du føde og hvorfor har de ikke satt deg i gang allerede? Jeg er 11 over i dag og skal på kontroll fredag og er livredd for at de tvinger meg til å vente til over helgen. Tok sparketest og ul i går, og han har det helt supert, så da må jeg kanskje belage meg på å vente til over helgen?

Skrevet

75 dager igjen! :)

Til netti_: Håper du får ut jenta nå... Tenker på deg! :) Synes det er rart at de ikke har satt deg i gang i Bergen.. Da jeg var på Haukeland på UL sa de 12 dager.. Krysser fingrene for deg! :) Stooor Klem

Skrevet

54 dager igjen=)

Skrevet

I dag er det onsdag 15. august.

Du går nå i 38. svangerskapsuke og har 23 dager (3 uker) til termin fredag 7. september 2007.

Din svangerskapsuke: 38

Babyen er nå 46,5 centimeter lang og veier ca 2750 gram. De fleste babyer blir født med blå øyne, det kan ta opptil ett år før de blir brune på de som har arvestoff til det.

Gjest Ut på tur
Skrevet

termin i dag.

Håper på en uke til jeg ... er ikke helt klar. Trenger fortsatt litt mer tid for å lade batterier, gjøre klart til den lille, rydde litt, vaske litt, hekle ferdig anda jeg lager osv :)

Skrevet

Uff ! 80 hele dager igjen her, det er lenge det !

Skrevet

22 dager til termin???

Men du er klar over at du kan gå opp til 3 uker (21dager til) over termin????

Skrevet

82 dager igjen! leder visst denne tråden.tjihi...

Skrevet

58 dager igjen!Å har så mye å gjøre at jeg vet ikke om jeg rekker alt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...