snart mamma til to gutter :-) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 bare venter og venter....
Kummin&Lillesel Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 -3 lurer på om det er noe på gang her, nå.. Men er langt fra sikker. Er 8 minutter i mellom, så jeg er rimelig nervøs for at det bare skal gå i seg selv, igjen.
Ladybug~N&E Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 27dager igjen..,. hjelper seg men de siste dagene har sneglet seg fremover......... regner ikke med at tiden kommer til å gå fortere!!
ana baroma Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Ingen:) Skal straks sette kursen mot sykehuset - og planen er at ungen er ute i løpet av formiddagen en gang med ks:) Ha en strålende dag, jenter!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 -14 dager.. skal på sykehuset på overtidskontroll for 2.gang i dag.. bare håper at de setter meg igang i dag, visst ikke blir jeg gal tror jeg..
Nicoline3 Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Til Netti. Hvor skal du føde og hvorfor har de ikke satt deg i gang allerede? Jeg er 11 over i dag og skal på kontroll fredag og er livredd for at de tvinger meg til å vente til over helgen. Tok sparketest og ul i går, og han har det helt supert, så da må jeg kanskje belage meg på å vente til over helgen?
Minigull07/11 Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 75 dager igjen! Til netti_: Håper du får ut jenta nå... Tenker på deg! Synes det er rart at de ikke har satt deg i gang i Bergen.. Da jeg var på Haukeland på UL sa de 12 dager.. Krysser fingrene for deg! Stooor Klem
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 I dag er det onsdag 15. august. Du går nå i 38. svangerskapsuke og har 23 dager (3 uker) til termin fredag 7. september 2007. Din svangerskapsuke: 38 Babyen er nå 46,5 centimeter lang og veier ca 2750 gram. De fleste babyer blir født med blå øyne, det kan ta opptil ett år før de blir brune på de som har arvestoff til det.
Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 termin i dag. Håper på en uke til jeg ... er ikke helt klar. Trenger fortsatt litt mer tid for å lade batterier, gjøre klart til den lille, rydde litt, vaske litt, hekle ferdig anda jeg lager osv
mamma og godguttene Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Uff ! 80 hele dager igjen her, det er lenge det !
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 22 dager til termin??? Men du er klar over at du kan gå opp til 3 uker (21dager til) over termin????
skårpå Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 82 dager igjen! leder visst denne tråden.tjihi...
Pampers123 Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 58 dager igjen!Å har så mye å gjøre at jeg vet ikke om jeg rekker alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå