_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Ta godt vare på hverandre... En tung og trist dag venter oss i morra kl 11:(((( Som jeg skulle ønske vi hadde sluppet.. Klemmer
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 God natt hønemor. Prøv å få deg litt søvn selv om det ikke er lett. Håper dagen i morgen blir grei. Klem fra meg.
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Sender deg en stor natta klem! Lykke til i morgen.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ha en så god natt som mulig... Vi er mange her inne som kommer til å tenke på dere imorgen. *klemme*
chill+enda en til Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ord er fattige... Vil bare gi deg klem. Kommer til å tenke på dere og tenne lys for dere imorgen.
SnupsaTupsa Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ikke vært her inne på en stund men vet hva som har skjedd så tror jeg vet hva som skjer... Ingenting jeg sier hjelper deg uansett; ord er fattige... Men håper du vet at jeg og så mange andre her inne tenker på og føler med dere. Blir nok sendt mange varme tanker og trøsteklemmer, og tent mange lys for dere og den lille engleprinsen i morgen... Ta vare på deg selv og hverandre
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Natta vennen.. tenker på dere alle *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå