Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Syns jeg har lest her at dersom babyen ligger med hodet ned, saa kjenner man hikkingen nede paa/i magen liksom.... Jeg skal inn til ks paa torsdag, pga baby i seteleie... Dette ble paavist ved ul naar jeg var i uke 37. Men naar min baby hikker, noe den gjoer ofte.. saa kjenner jeg det nede i magen... ikke oppe.. og hodet ligger liksom opp med ribbeina.. tror jeg... Kan babyen ha snudd seg?? Er nesten 100% sikker paa at den forsatt ligger paa samme maate.. kjenner de samme bevegelsene paa samme plass.. paa hoeyre side, og jeg kjenner liksom noe veeeldig hardt oppe pa magen.. det jeg mener er hodet:P Babyen har lenge lugget med ryggen mot venstre, rumpa ned, og med beina til hoeyre... og det er forsatt slik jeg kjenner bevegelser.. kjenner bevegelser ganske saa hoeyt oppe paa hoeyre side ogsaa. noe jeg tror er hendene til babyen Er det da normalt at jeg kjenner hikkingen langt nede.. ? Vet liksom ikke hvor man skal kjenne den? Fra hodet? magen? Ja... ? hehe:P Hva tror dere?
Nicoline3 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Min har ligget med hodet festet i noen uker nå, og når han hikker kjenner jeg det ganske høyt oppe på venstre side. Dette forvirret meg på samme måte som deg, men jm sa at det var riktig. Rykningene går liksom gjennom kroppen hans og kjennes ikke i hode men i kropps høyde. Litt rotete svart men håper du skjønte hva jeg mente. Han ligger med ryggen til venstre, rumpa rett opp og beina over til høyre side..
bamby Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg lurer med deg....min tutte har også ligget i seteleie i min 5 uker, med hodet opp venstre side og rompa ned! i går hikka det nedover i magen venstre side.. Var hos JM idag og fikk konstatert at hun hadde snudd seg med hodet ned! Så antar babyen hikka med hodet da....litt på sida kjentes det ut som riktignok! er i uke 36+2 nå.
Kummin&Lillesel Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjenner det litt over alt, jeg.. Eller, jeg kjenner det i venstre side, for det er der kroppen som oftest ligger.. Hodet ned, ryggen til venstre, beina mot høyre side, og så rumpa som en hard kul øverst. Når det virkelig hikkes - så kjenner jeg "dunking" nederst, og hopping øverst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå