Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Syns jeg har lest her at dersom babyen ligger med hodet ned, saa kjenner man hikkingen nede paa/i magen liksom.... Jeg skal inn til ks paa torsdag, pga baby i seteleie... Dette ble paavist ved ul naar jeg var i uke 37. Men naar min baby hikker, noe den gjoer ofte.. saa kjenner jeg det nede i magen... ikke oppe.. og hodet ligger liksom opp med ribbeina.. tror jeg... Kan babyen ha snudd seg?? Er nesten 100% sikker paa at den forsatt ligger paa samme maate.. kjenner de samme bevegelsene paa samme plass.. paa hoeyre side, og jeg kjenner liksom noe veeeldig hardt oppe pa magen.. det jeg mener er hodet:P Babyen har lenge lugget med ryggen mot venstre, rumpa ned, og med beina til hoeyre... og det er forsatt slik jeg kjenner bevegelser.. kjenner bevegelser ganske saa hoeyt oppe paa hoeyre side ogsaa. noe jeg tror er hendene til babyen Er det da normalt at jeg kjenner hikkingen langt nede.. ? Vet liksom ikke hvor man skal kjenne den? Fra hodet? magen? Ja... ? hehe:P Hva tror dere?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg vet ikke men skal jeg dømme utifra hvordan hun ligger (så på ul) og hvor jeg kjenner det så er det vel magen som hikker.
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Her ligger den lille med nesten helt festet hode og da kjenner jeg hikkinga best i navelhøyde omtrent.. Kjenner ikke noe der jeg vet beina/rumpa ligger.. Håper det er godt nytt for deg!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 At babyen har snudd seg?? Neeei.. jeg vil ikke at babyen skal ha snudd seg naa.. har innstilt meg paa ks.. og mye av grunnen til at jeg fikk ks hele 10 dager foer.. er pga av et TUNGT svangerskap med nyreproblemer osv.. saa jeg gaar daglig paa sm.stillende for aa holde ut .. og derfor fikk jeg ks saa tidlig, slik at jeg skulle bli ferdig liksom:P Og naa dersom babyen har snudd seg.. saa vil jo det bety at jeg kansje ikke faar ks allikevell?? Dersom den ligger riktig vei... Da er jo dagen jeg har venta paa.. bare bortkasta... ? Misforsto jeg det du mente naa.. ?
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 ..ok! Nå skjønner jeg.. Men går det ann for sykehuset at de bare ombestemmer seg i fht KS selv om barnet har snudd seg, da? Du er jo lovet et inngrep den dagen basert på flere faktorer enn at barnet ligger i seteleie.. Skulle vel tro at du får KS uansett..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå