Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noen som vet hvor en kan søke om støtte(økonomisk) når en starter egen bedrift??
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Innovasjon Norge er et godt sted å begynne
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Er det ikke kommunene som deler ut etableringsstøtte?
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Sendte mail til kommunen nå i sta, så nå får vi bare vente på svar... :oS Greit å kunne få inn penger, så en kan få leid lokaler o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå