Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva teller som inntekt?

Overgangstønad, barnetrygd, barnebidrag og kontantstøtte??

studielån og bostøtte faller vel utenom vil jeg tro....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnetrygd teller. Kontantstøtte og overgangsstønad tror jeg ikke teller, iom at det er stønader som bare gis for en relativ kort periode...

Skrevet

Tror faktisk det er litt forskjellig fra bank til bank hva de regner som inntekt.

Skrevet

Blir så frustrert av dette.. Av å betale leie i dyre dommer når en egentlig har råd til å betale like mye for å eie noe. Har ett år igjen av masteren, så vil jo forhåpentligvis ha lønn som tilsvarer skolegangen etterpå. Har hørt om noen banker som er flinke til å ta hensyn til slike ting.. Noen som har vært borti det??

Skrevet

Ta en runde rundt i forskjellige banker og hør. Er ikke så vanskelig å få lån i dag, og med en master i boks verdt øyeblikk og gode jobbutsikter (i dette jobbmarkedet får jo alle jobb), så burde du/dere kunne finne en velvillig bank :o)

Skrevet

Jeg fikk lån i husbanken med overgangsstønad som inntekt, men tror det er veldig sjeldent.

Skrevet

Takk for info:)

Var det kun os de la som grunnlag da?

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke jobb eller noe.

Inntekten min var OS, kontantstøtte, barnebidrag og dobbel barnetrygd.

Måtte love å komme meg ut i jobb igjen da;)

Skrevet

Tusn takk for svar:=)

Ble litt mer optimistisk nå!!

Får ta meg en runde å sjekke for jeg blir bare mer og mer irritert for hver mnd jeg betaler leien, og så og si kaster penger ut av vinduet.

Skrevet

Ja det er utrolig frustrerende, betaler ikke noe særlig mer i lån enn jeg ville gjort i leie for en tilsvarende leilighet.

 

Jeg fikk startlån i Husbanken på 840 000,-

Heldigvis har jeg en snill pappa som lånte meg resten:)

Skrevet

Ja det va en snill pappa;)

har lest gjennom litl om startlån nå så skal fixe en søknad.

 

Hørte forresten på noen sanger av deg her om dagen.. Kjempeflotte:)

Var en link her og jeg er jo ikke nysgjerrig så!

Skrevet

Hihi, jeg er heller absolutt ikke av de nysgjerrige;)

Tusen takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...