bærtæ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hva teller som inntekt? Overgangstønad, barnetrygd, barnebidrag og kontantstøtte?? studielån og bostøtte faller vel utenom vil jeg tro....
Kjærlighet <3 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Barnetrygd teller. Kontantstøtte og overgangsstønad tror jeg ikke teller, iom at det er stønader som bare gis for en relativ kort periode...
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Tror faktisk det er litt forskjellig fra bank til bank hva de regner som inntekt.
bærtæ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Blir så frustrert av dette.. Av å betale leie i dyre dommer når en egentlig har råd til å betale like mye for å eie noe. Har ett år igjen av masteren, så vil jo forhåpentligvis ha lønn som tilsvarer skolegangen etterpå. Har hørt om noen banker som er flinke til å ta hensyn til slike ting.. Noen som har vært borti det??
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ta en runde rundt i forskjellige banker og hør. Er ikke så vanskelig å få lån i dag, og med en master i boks verdt øyeblikk og gode jobbutsikter (i dette jobbmarkedet får jo alle jobb), så burde du/dere kunne finne en velvillig bank )
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg fikk lån i husbanken med overgangsstønad som inntekt, men tror det er veldig sjeldent.
bærtæ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Takk for info:) Var det kun os de la som grunnlag da?
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Ja, jeg hadde ikke jobb eller noe. Inntekten min var OS, kontantstøtte, barnebidrag og dobbel barnetrygd. Måtte love å komme meg ut i jobb igjen da;)
bærtæ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 Tusn takk for svar:=) Ble litt mer optimistisk nå!! Får ta meg en runde å sjekke for jeg blir bare mer og mer irritert for hver mnd jeg betaler leien, og så og si kaster penger ut av vinduet.
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Ja det er utrolig frustrerende, betaler ikke noe særlig mer i lån enn jeg ville gjort i leie for en tilsvarende leilighet. Jeg fikk startlån i Husbanken på 840 000,- Heldigvis har jeg en snill pappa som lånte meg resten:)
bærtæ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2007 Ja det va en snill pappa;) har lest gjennom litl om startlån nå så skal fixe en søknad. Hørte forresten på noen sanger av deg her om dagen.. Kjempeflotte:) Var en link her og jeg er jo ikke nysgjerrig så!
Monajenten Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Hihi, jeg er heller absolutt ikke av de nysgjerrige;) Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå