♥Snulder Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Det er jo klart at alle har hatt det gøy... og gått og lagt seg når jeg endelig får satt rumpa ned i sofaen! Furt, furt, furt. Men jeg er i det minste snaaaart ferdig med gjesteboka mi... bare litt (mye) igjen... I morgen skal det shoppes vilt og uhemmet i Sverige, deretter på Ikea, Strømmen og Lillestrøm.... Og jeg hater shopping....! Men denne gangen er det til ett godt formål ;=) Hmmmm.... Etter det så er det allerede torsdag....huttetu... Da henter vi nøklene til festlokalet, henter klærne til brudgom-saken og vi begynner å kjøre ørten lass med pynt, stæsj, partytelt og det som verre dit det skal gjøre nytte for seg. Fredagen orker jeg ikke tenke på enda, for da har jeg sikkert fått spader av alt jeg ikke har rukket!!! Hehe...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Damdamdamda damdamdada Koss e det med ryggen??? Trekk pusten dypt, dette kommer til å bli bra. Ikke stresse, tenke, holde hodet kaldt og rolig. Beroligendes klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå