Gå til innhold

Fy faen, for noen avgifter på import av bil.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt matt jeg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. Ikke lov å ha penger, da får du svi. Staten river alt fra deg. Ikke kjøp bil. Ta tog eller buss

Skrevet

Ja, for DET tilbudet er jo på topp...eh....

Skrevet

Det går nok bra skal du se. Annenhver familie har to biler snart, så altfor ille kan det ikke være å være bileier i Gnore.

Skrevet

norge har en GAMMEL bilpark i forhold til andre såkalte vestlige land. Det sier jo sitt...

Skrevet

at folk generellt har lite penger, altså, vi sulter ikke ihjel, og hadde vært rike i andre land, men mange har ikke penger til å kjøpe nyere mer miljøvennlige og trafikksikre biler pga alle avgiftene, på avgiftene....

Skrevet

Det har aldri blitt solgt dyrere boliger, det har aldri blitt bygget flere og større hytter, hvermansen skifter ut møbler og innredning over en lav sko, utenlandsferier minst en gang i året er standard og det kastes klær for millioner av kroner. Folk generelt har lite penger? Ler så jeg griner.

Skrevet

jippi for deg. Aldri vært kastet mer forbrukslån etter folk heller, og for et forbrukslån får man jo bare en drittbil, og en sydenreise. pga alle avgiftene har ikke folk råd til å kjøpe biler. maaaaaaaaange som sliter veldig økonomisk om en stund.

Pass på så du ikke får tårer i tastaturet. Synd om det ble ødelagt, og du ikke skrev flere innlegg.

Skrevet

Stakkars, de har ikke råd til ny bil fordi de må betale ned forbrukslånet fra sydenturen? Dette er jo en sak å gå til valg på. En ting er de som tar forbrukslån fordi de er i en reell knipe, det er imidlertid ikke der folk flest er, og det er på disse "folk flest" sine vegne du ynker deg over avgiftspolitikken. Ja til revolusjon - skyt folket.

Skrevet

nei. Skyt alle sosialister, kommunister og de som stemmer på dem :D

Skrevet

by the way, er jo ikke mange årene siden de du ser ut til å digge var for vepnet revolusjon....

Skrevet

Nå er jeg ikke en som "digger" noe som helst politisk, men væpna revolusjon kunne selvsagt hatt sine fordeler, selv om jeg tror Pål Steigan og jeg kunne retta våre geværer i forskjellige retninger.

Skrevet

Kjære anonym

Mulig det kommer av at en god del av frps velgere simpelthen "elsker" gamle 50-70 talls bensinslukere, som er med på å sette opp snittalderen. Er ikke noe rart at de er for billig bensin. Vi andre, med vanlige inntekter har ingen problem med å holde oss med nye biler. Dvs. jeg solgte den ene til fordel for langt mindre rompestr, og for å finansiere den kommende hytta mi. Igjen på vanlig lønn:)

Skrevet

Synes ikke du skal rope så altfor høyt om at folket har to biler i familien. Vi er et godt eksempel på det; har 1,5 timers gange til butikk og bhg uten fortau/gangsti og gubbe som MÅ ha bil i jobben. Gikk til innkjøp av nesten ny familiebil i fjor etter å ha brukt 50 000 kr på verksted tre år på rad på tre forskjellige bruktbiler i forskjellige prisklasser.

Så vidt jeg vet bor ikke alle nordmenn i Oslo eller annen storby og har dermed STORE problemer med å ta trikken sammen med Kristin Halvorsen og co. Her i bygda går det kun skolebuss...

Respektløst mot halve norges befolkning å øke bilavgiftene og be flere om å ta trikken, mens man sjøl bor i norges største trikketrasè og ikke EVNER å sette seg inn i andres hverdag.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor i helvete det skal være så svindyre avgifter på bil i Norge. For ikke å snakke om importavgiftene; de er jo helt borte i nattan høye.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...