Gå til innhold

Lille Leander er født :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin var 18. august, men sist fredagskveld begynte han å melde sin ankomst. Klokken 23.45 gikk vannet. Som førstegangsfødende trodde jeg at jeg hadde god tid, så planla at jeg skulle legge meg hjemme og samboeren skulle på jobb fra 3 til 5 på natten... Riene begynte å komme rundt halv ett og da klokka var halv to dro vi til sykehuset. Det økte bare på og ble til slutt trillet inn på fødestuen. Fikk tilbud om lystgass, noe jeg hele tiden har sagt at jeg ikke skulle ha, men smertene var så pass at jeg gikk med på å prøve. Jeg syntes ikke dette var noe særlig for meg. Hadde mer hjelp i at sambo pustet sammen med meg. Etter hvert fikk jeg epidural, helt fantastisk. Anbefales på det sterkeste. Da klokken var 08.14 på lørdag kom verdens fineste gutt sprettende ut.

Hadde en fantastisk fin opplevelse. Jeg hadde sett for meg noe helt annet både med tanke på tid og smerter. Måtte sys 3 sting men dette merkes jo nesten ikke. Hadde også utrolig god hjelp i samboer og jordmor og barnepleier. All ære til dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, passe missunnelig må jeg si!!!

Skrevet

Gratulrer så mye med gutten!!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille gutten :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med Leander!

Kos dere masse fremover og lykke til videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...