pupp-pupp-7up Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Nå er jeg plutselig mørkeredd her.. Mannen er på fisketur sammen med en kompis og jeg er alene huset. Poden ligger og sover... Da jeg kome hjem etter i tre-tiden i dag, stod det en gutt/mann i innkjørselen vår. Han hadde samlet masse tomflasker som lå strødd rundt. Han dreiv å leita gjennom søpla vår... Jeg måtte vente til han hadde samlet sammen flaskene sånn at jeg kunne parkere. Da jeg hadde tatt poden ut av bilen så jeg plutselig en annen man (tydelig narkoman) hoppe over gjerdet til hagen vår. Han hadde også mange poser med tomgods. Da ble jeg skikkelig redd og angret på at jeg ikke hadde kjørt forbi istedet. De gikk etterhvert, men nå er jeg da redd for at de driver å lusker utenfor husene. Jeg så han ene mannen sykle forbi her for noen timer siden... :-(
Dotten Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Æsj så ekkelt. Du får sørge for å ha vinduer og dører lukket og låst. Slå av lyset eller trekk for gardinene. De er helt sikkert ikke der lenger, men skjønner du synes det er ubehagelig. Ta med mobben i sengen i natt, så føler du deg kanskje litt tryggere Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå