Gå til innhold

En god venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm...en venninne jeg har kjent i mange år er fadder på barnet mitt. Vi har alltid hatt mye kontakt og god kjemi. Det siste halvåret har vi hatt litt lite kontakt pga. flytting og at hun har selv blitt mor på sin kant og har hatt det travelt nok. Vi har møttes noen ganger, barselbesøk mm., og tekstet innimellom. Begge har vært på lange ferier i juli.

Nå ringer hun i dag og forteller at de hadde barnedåp i helga! Ikke et ord om det på forhånd, og ingen invitasjon mao.

Føler meg ganske såra...At hun med vilje ikke opplyste om dåpen 'i redsel' for at jeg skulle gå ut fra at jeg ville bli invitert? Jeg er helt med på at mange har stort sett bare familie i dåpen, og ikke inviterer venner, så det er mer det at hun ikke engang sa at de skulle ha dåp nå. Datoen har hun jo visst sikkert i 2 mnd. allerede.

Føler det bare var så unødvendig å få dåpen unna uten at jeg engang fikk sjansen til å sende en liten oppmersomhet.

Er nok ekstra sår på dette, siden hun er fadder på jenta mi...

Bare en liten utblåsning her...or something...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på meg virker det som om du er furten fordi du ikke fikk være fadder tilbake..

Skrevet

Absolutt ikke...Ser ikke på fadderskap på den måten.

Syns bare å holde hele dåpen 'hemmelig' ble litt sært for meg. Men det ligger mer grums i vennskapet i forkant, det skal innrømmes, så dette fikk vel begeret mitt til å flyte over litt...

Skrevet

Skjønner godt at du ble skuffet. Jeg hadde også følt meg litt snytt hvis jeg ikke hadde fått vite det på forhånd.

Skrevet

Det siste jeg tenkte på når jeg leste dette innlegget va at du var furten fordi du ikke fikk være fadder tilbake..

Jeg syntes det var utrolig merkeligt gjort av venninna di.

Om hun bare hadde tenkt å invitere kun nærmeste familie kunne hun ha sagt det.. Hvorfor holde det hemmelig?? Nei.. ikke akkurat hva ei GOD venninne hadde gjort etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...