Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt skikkelig rare magesmerter, kjennes ut som en "sultfølelse" nesten, sånn akkurat som om man er hul inni magen. Magen blir hard også når det skjer... Er ikke så kjempevondt men er mer ubehagelig enn kynnere... noen andre som har opplevd noe sånt? Kommer med ca 15 minutter mellomrom men tror egentlig ikke det er noe på gang, siden de sitter såpass høyt... Har ikke forstoppelse så kan ikke være det.

er 36+0..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva vil du jeg skal svare? at fødselen er i gang?

hehe

Er du veldig bekymret, tar du kontakt med føden, er nok ingenting skal du se!

Skrevet

nei er ikke det jeg vil du skal svare... bare lurte på om noen har hatt samme type smerter, og vet hva det var. tar selvfølgelig kontakt med føden hvis jeg blir veldig bekymret, men liker ikke å mase på de. har hørt nok avb folk som har blitt ledd av når de ringer føden. derfor spør jeg alle steder før jeg ringer føden.

Skrevet

Beklager, Sauen..

Ukjent følelse for meg det du beskriver!

Håper du finner ut av det!

Skrevet

jeg hadde også det i hele går:S

men det var ikke noe spesielt system på det... det bare kom en gang å så gav det seg å så senere så kom det igjen... osv...

jeg kan desverre ikke svare på hva det er for noe, men jeg ville bare si at jeg kjente meg igjen.. jeg er 11 dager over tiden...

Skrevet

Sliter litt med det innimellom. Kommer av stort press på alle organer og dårlig sirkulasjon.Helt vanlig nå rett før magen synker. (Jeg ringte nemlig inn til sist... ) Hjelper å strekke seg ut så mye som en kan og å slappe av. Nyco hjalp også litt...

Skrevet

Sliter med akkuratt samme følelsen, har gjort det i tre dager nå, var hos jordmor igår og hun mente det er fordøyelsessystemet som sliter litt. Fikk beskjed om å spise lite, ofte og youghurt for å smøre. Har 6dager til termin

Skrevet

tusen takk for svar =) det gav seg med å komme regelmessig, men er der fremdeles i dag... får spørre jordmor på kontroll på fredag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...