FrøkenSprøken Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har vært skikkelig trøtt og kvalm i det siste, og vil bare sove. Legger meg tidlig hver kveld, så er jo ikke det... Går på p-piller, men har vel kanskje vært litt sløv i det siste:( Kunne ikke ha passet dårligere å bli gravid nå da. Startet på allmenlærerutdanningen i dag, og ting mellom meg og barnefar er mildt sagt fram og tilbake. Men så har jeg egentlig sååå lyst på en baby til, så vet ikke om jeg ville ha klart å ta abort? Men pappaen hadde vel klikka. Han ville egentlig ikke ha mini heller, men elsker han jo nå. Men vil IKKE ha en til... Men hvis jeg er gravid må jeg ha blitt gravid for over en mnd siden, og da har jeg altså hatt mensen mens jeg var gravid. Flere som har opplevd det? Hadde ikke det sist jeg var gravid... Men er det da for tidlig å teste? For hvis jeg er gravid er jeg jo over IKM, selv om jeg har hatt mensen, ikke sant?
Snuppa! Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hvis det skjedde for over en mnd siden kan du vel trygt teste. Lykke til!
FrøkenSprøken Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Vel, altså, det må jo ikke det, men kan liksom ikke forstå at det skulle ha skjedd senere, for jeg har vært kvalm i over en uke, og det går ikke opp med syklusen... Vel, uansett. Takk for lykkeønskninger:) Trenger vel ikke ta problemer på forskudd heller;)
Snuppa! Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Nei,å ta problemer på forskudd fører sjelden noe godt med seg. Men kjenner følelsen,er ikke noe godt å gå og lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå