Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Nå har jeg lastet ned alle sangene som står på profilen din. Mye bra.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Mye rart også, forresten. Og "alle" var løgn, fant ikke alle.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jøss, så moro! Det er mitt favorittutdrag av hele Hôtel Costes-serien, så alle sangene skal eksistrere! Uansett anbefaler jeg deg å laste ned alle albumene i sin helhet, det er 10 album med mye som er verdt å høre på. Og ta med deg Barcelona Nights i samme slengen, det er en mykere skive med et par virkelig vidunderlige remixer av låter du har hørt før! Åh, jeg har savnet noen å snakke musikk med Vil du gi meg noen anbefalinger kanskje?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hei igjen, må nok skuffe deg. Har ingen anbefalinger. Du virker så inni dette så jeg kan nok ikke bidre med noe. Men takk for tipset i alle fall Skal prøve å finne albumene.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Æhh, skuffa Vel vel, moro at du surret deg inn på siden min!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Fin side, lett å bli fasinert av både tekst og bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå