Gå til innhold

IKEAkatalog er IKKE sunt:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg nettopp "innredet" stuen på nytt, og "kjøpt" nytt tilbehør til både soverom og stue:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gleder meg til å bla i min når jeg kommer hjem. Kom i posten da jeg dro på jobb buhuu. Gleder meg. Skal dit å shoppe til barnerommet i høst. Var der forrige helg og da men...

Skrevet

Barnerommet er det som sist ble fikset her, så det er ferdig:)

Men jeg har så enormt lite oppbevaringsplass, og fant noen geniale løsninger som ikke tar mer plass enn jeg allerede bruker. Det ser liksom rotete ut her hele tiden, fordi jeg ikke har plass til å stue vekk ting som mapper og permer osv.

Så jeg ble inspirert til å rydde også, jeg;)

Skrevet

nææ...har du også innredet på nytt?? jeg også..hehe..

her ble det nytt soverom og ny stue ja...;)

Skrevet

Fant ut det jeg også da jeg så i min katalog igår. Men har du lyst,har du lov,ikke sant ;)

Skrevet

bra de ikke selger hus der for da hadde jeg sikkert kjøpt nytt hus også...hehe

Skrevet

jammen frid da...

de selger jo såkalte ikea-hus...de har det jo på kleppe..nedenfor barnehagen...småååååååå leilighet-hus..innredet på ikea vis...haha..har du gått glipp av det????

Skrevet

Hmmm... jeg har ikke fått noe IKEA-katalog i dag!

Skrevet

Bor "heldigvis" laaangt unna Ikea, og frakten er ikke nødvendigvis billig.

Lommeboken min sukker lettet...

Skrevet

hehehe.. jeg er verst! drømmer om å bygge hus jeg, selv om vi ikke kommer til å ha råd til det med det første da. sitter her med 7 huskataloger og har funnet drømmehuset i nordbohuskatalogen - og nå "innreder" jeg det med ikea-møbler! HAHA :D jeg drømmer for mye..

Skrevet

Hehehe jeg har også funnet opptil flere drømmehus i Nordhohuskatalogen...farlig farlig;)

Skrevet

driver med katalogshopping jeg og :( Ikea er farlig!

Skrevet

hehe, I know :D gleder meg til jeg er ute i jobb og vi kan begynne med litt seriøs sparing! jeg er av den typen som hele tida går og gleder meg til noe nytt og tror at når det skjer kommer aaalt til å bli så bra. f.eks; gledet meg til ny leilighet, så gledet jeg meg til å få bikkje, deretter baby, nå gleder jeg meg til å flytte, gleder meg til å få jobb så jeg kan få satt i gang alle planene jeg har for vår familie ;) i tillegg gleder jeg meg til enda en hund og baby :P hehe, selv om sambo ikke er helt med på den ideen enda ;D MEN jeg skal nok få overbevist han i tide..

Skrevet

Ja det er skummelt.

Skal til ikea i september å kjøpe kjøkken og gulv.

Guttungen skal ha eget rom så blir møbler til han og så nye gardiner til det nye huset vårt :)

Gleder meg..

Skrevet

he he... jeg er ikke alene om å drømme meg bort i den katalogen nei hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...