Gå til innhold

Snurt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i et bursdagsselskap i dag.Utrolig koselig å bli gratulert med graviditeten og alt, men selvfølgelig måtte en av gjestene plumpe ut, "ja, du er jo faktisk pen nå!!:)" pen nå? var jeg stygg før? :/ Ble litt såra jeg da selvom det var helt sikkert ment som et kompliment.. Er jo ganske hårsår for tiden også, hehe.. Måtte faktisk ta meg en tur inn på toalettet å felle noen tårer. Nå som jeg leser igjennom dette skjønner jeg hvor patetisk det er. Haha! Noen flere som er litt hårsåre for tiden? Syns selv at jeg overreagerer på alt om dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, syns det var stygt sagt jeg =( hadde blitt lei meg jeg også... men du, du er nok sikkert pen hele tiden tror jeg =)

Skrevet

Det handler jo om å kunne ordlegge seg! De kunne si: så fin gravid du er! eller du kler å være gravid du!.

Skrevet

når jeg slanket meg for en tid tilbake sa noen til meg noe lignende:

du begynner å se bra ut nå...

personen tenkte seg sikkert ikke om, og jeg ble ikke såret- synes tvert om det var litt morsomt da personen unnskyldte seg etterpå når en visste hvordan det kom ut.

jeg kjenner jeg blir lett rørt også, i tolvte uke kan jeg gråte av tv program og sanne ånnas ting ellers. hvordan skal dette gå?

Skrevet

jeg fik en herlig kommentar i helg.

spurte om det jeg hadde på meg så ok ut ,og hun ene svarte:

"du ser ikke ut som du føler deg helt vel ,men så er ikke du vandt med å gå med pene klær heller ...så......"

BIAAAAAAAATCH!!!!!!!

ja jeg er hormonell å tar ting til meg...hehe

Skrevet

Var tilbake på kobb idag.... alle komenterte kor fin MAGEN min var og kor den hadde vokst på 4uker .... men ka med håret mitt da????????ser folk bare magen min?

Hadde håret til nedenfor puppene og no oppe med HAKA det fremme litt lenger bak.......... Blei litt fornerma eg...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...