*tybber* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Skal ha tantebarnet mitt på overnatting i helga, og lurte på å ta ho med å bade. Men, er det ille mye klor i bassenget der? Ho sliter med astma, og har en del tørre flekker på huden, som ikke har godt av mye klor osv. Så, derfor lurte jeg på om det kanskje er en dum idè å ta ho med dit?
dumme mamma Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 HAr vært der. Men tenkte ikke over det med klor da. Du kan jo ringe de å høre kanskje? Var i hvert fall ett flott badeland
*tybber* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Joda, kan i grunn det! Tenkte å høre her først bare! ;o)
dumme mamma Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 ja, skjønner det da. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe hvertfall. Tenker liksom ikke alltid over det når vi ikke har samme problemet. Men noen ganger reagerer jeg på at det er mye klor. GJorde ikke det den gangen i hvert fall
*tybber* Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Helt i orden vettu! ) Søstra mi syns det var mye klor der se, eller ho syns det lukta ille der! Så blir kanskje til at jeg dropper det! Vil ikke gjøre det verre for ho! Takk for svar ihvertfall! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå