☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Vurd. å kjøpe Nintendo DS til gutten min på 4 års dagen men er usikker på om han er for liten? Han har begynt å fatte interesse for pappas PS3 og syns det er kult å leke med den hehe! Men er han for liten? Noen som vet hvilken "aldersgruppe" denne er ment fra?
Trulte76 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jenta mi som ble fem i desember fikk det i julegave..ho synes det er veldig kjekt med ds:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Ville ikke kjøpt ds, for det første mener jeg ungene er for små så lenge de er under skolealder, og for det andre er den skrøpelig iom at skjermen kan brettes og den er trykksensistv. Skulle jeg pasisfisert ungen min med den type spill så tidlig ville jeg valgt vanlig nintendo gameboy som har skjermen i midten, og knappene på siden. Ingen lokk eller luker som ryker.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Er ikke det at han skal pasifiseres, han er en meget aktiv og glad unge som elsker å bruke kroppen sin, klatre, leke osv men han lker også rolige leker som pusle, tegne osv. Nå er han 4 og har fattet interesse for dette. Det er snakk om å ha regler da, han får ikke drive med den mer enn en viss tid pr dag, bare så det er nevnt Men takk for tips om DS, skal sjekke ut Gameboy også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå