Gå til innhold

Nintendo DS til 4 åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurd. å kjøpe Nintendo DS til gutten min på 4 års dagen men er usikker på om han er for liten?

Han har begynt å fatte interesse for pappas PS3 og syns det er kult å leke med den hehe!

Men er han for liten? Noen som vet hvilken "aldersgruppe" denne er ment fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi som ble fem i desember fikk det i julegave..ho synes det er veldig kjekt med ds:)

Skrevet

Ville ikke kjøpt ds, for det første mener jeg ungene er for små så lenge de er under skolealder, og for det andre er den skrøpelig iom at skjermen kan brettes og den er trykksensistv. Skulle jeg pasisfisert ungen min med den type spill så tidlig ville jeg valgt vanlig nintendo gameboy som har skjermen i midten, og knappene på siden. Ingen lokk eller luker som ryker.

Skrevet

Er ikke det at han skal pasifiseres, han er en meget aktiv og glad unge som elsker å bruke kroppen sin, klatre, leke osv men han lker også rolige leker som pusle, tegne osv. Nå er han 4 og har fattet interesse for dette. Det er snakk om å ha regler da, han får ikke drive med den mer enn en viss tid pr dag, bare så det er nevnt :)

Men takk for tips om DS, skal sjekke ut Gameboy også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...