Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har i dag hatt skikkelig rare magesmerter, kjennes ut som en "sultfølelse" nesten, sånn akkurat som om man er hul inni magen. Magen blir hard også når det skjer... Er ikke så kjempevondt men er mer ubehagelig enn kynnere... noen andre som har opplevd noe sånt? er 36+0..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 har forresten hatt 3 stk nå med ca 15 min mellomrom, men tror ikke det er rier da, de hadde vel kjentes anderledes ut? har ikke forstoppelse eller noe heller...
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Skulle virkelig ønske jeg kunne hjelpe deg, men viss det ikke er kynnere så vet ikke jeg. Kan hjelpe deg å dytte litt iallfall... Håper du finner ut av det c",)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 hehe takk takk =) nei kynnere til nå har ihvertfall bare vært ubehagelig, men dette er vondt, sånn at jeg må puste meg gjennom det. men de sitter liksom midt på magen, over navlen, så kan jo ikke være rier heller. skjønner ingenting jeg, håper bare ikke det er noe farlig =(
*Smiley* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde sånn vondt for noen uker siden.Men det gikk over iløpet av kvelden.Lillegutt hadde vært veldig aktiv den dagen også, så tror det var litt derfor.Hadde smerter rett over navelen og midt på magen jeg også..Tviler på at det er rier , men vet jo ikke da..Jeg har aldri hatt det!Og du har vel noen uker igjen så det kan jo kansje være noe annet?Kansje du bør ringe føden hvis du er bekymret?Ikke noe særlig å gå engstelig heller..Håper du finner ut av det da!Lykke til:)
*Smiley* Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg er foressten en dag bak deg..Er 36 uker i morgen:)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 ok, takk for svar =) nå er det 11 minutter mellom dette greiene, begynner å gjøre mer vondt...varer ca 30 sekunder. sånn trykkfølelse liksom, så jeg må strekke meg ut... hehe tar tiden for sikkerhets skyld jeg =) ja er jo ikke helt fødeklar enda så blir litt stresset... hehe =) får fortsette å kjenne på det og ringe føden hvis det ikke gir seg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå