Gå til innhold

Vi som ønsker et personlig og anonymfritt forum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere er velkommen:D Forumet er nettopp startet, så her kan dere være med å påvirke hvordan dere vil ha det. Tror det kan bli utrolig hyggelig. Kom igjen folkens

Skrevet

Der sa du det, Tryne 8) Dessuten har vi smileyer..hehe :-)

Skrevet

Flott ska se litt der ja

Skrevet

For å si det kort. der inne kan du legge ut bilder på en annen måte, det er lettere å bli kjennt med de du skriver meg. Og siden det er i startfasen kan vi få det slik vi vil ha det ved å gi beskjed til hverandre

Skrevet

Greit forum, men vanskeligere enn bim...

Skrevet

Det er ikke så vanskelig, jeg tenkte det samme som deg første gang. Når su har kommt inn i det blir det kjempe gøy, tro meg:D

Skrevet

*dytt*

Kanksje litt uvant, men med MANGE flere muligheter...Avsteminger, bilder ..Og ikke minst; ingen sure anonyme ;-) Vi trenger mange aktive damer og har goood plass :-D

Skrevet

Så koselig :-) Det er helt nystartet, så dere har mulighet til å påvirke. Ikke vær redd for å skrive og lage innlegg ;)

Skrevet

Husk at det blir ikke mer liv en vi lager selv. Nå trenger vi berre mer folk, så blir det fart i sakene:D Om du synes det går litt sagte i begynnelsen(pga lite folk), så går det an å være både her og der. Jeg er begge plasser, det er viktig at vi er aktive på den nye tråden slik at folk legger merke til den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...