Gå til innhold

Sur Siv Jensen=velgermagnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil påstå at partiet med sitt valg at formann har gjort seg selv en bjørnetjeneste. Noen som er mindre tiltalende enn Siv Jensen når hun er gretten skal man lete lenge etter, forresten det samme gjelder når hun er blid også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, og en jente jeg jobbet med for en del år siden, tøyser med tanken på å åpne en bar/pub med konsekvent dårlig service.

Jeg tror vi må ha vært de minst serviceinnstilte menneskene, samt beinharde utøvere av personlig service, som har operert i denne byen. Likevel er vi dypt savnet av x antall tideligere stamgjester, sånn ca 8 - 10 senere. Altså tror jeg faktisk at det utrivelige og skremmende fenger en viss gruppe mennesker. Denne gruppen er dog av uant størrelse, men se ikke bort fra at Frp gjør sitt beste valg noensinne...

Skrevet

INGEN er mer grinete en Jens stoltenberg. Ingen

Skrevet

Men grinete KaMa er dog noe annet og vil også tiltrekke litt andre enn grinete Siv Jensen. Heldigvis. Håper jeg. Eller er det alle dine ekskunder som nå har valgt Siv som sin nye dårlig service-tilbyder? I så fall får dere åpne den puben før valget.

Skrevet

Syns Siv Jensen er blitt direkte usmakelig etter hun ble formann. Bare nag nag nag konstant. Er jo ikke snakk om egen politikk (gjelder forsåvidt alle partier), men om hva alle andre gjør og ikke gjør.

Og noen stylister her som kan tilby sine tjenester til henne? please! Hun trenger virkelig hjelp med garderoben.... Men er kanskje bevisst for å likne sine velgere he he he

Skrevet

Ja, det er påfallende mye campingfolk-preg over damen, som faktisk er yngre enn meg, men kler seg som mora mi, bare med dårligere smak og flere smykker.

Skrevet

Hun ser nøyaktig ut som om "ho har pønta sæ i Fredriksta" som sjefa mi pleier å si:)

Skrevet

Det skjedde samtidig som hun la ned stemmeleie et par hakk så hun fikk en dypere og mer mandig stemme som sto iforhold til jobben som formann. Sur, sint dame med grov stemme. Og stemmen blir grovere og grovere hvor mer engasjert hun blir. Pussige greier..

Skrevet

Samtidig er det jo forsket på at kvinner ikke tas seriøst om de har for lys stemme heller. Så hun kan ikke vinne, sånn sett, om hun ikke klarer å la være å bli engasjert, og lar hun være å bli engasjer blir hun kalt isjomfru og er antakelig frigid og kan umulig være menneskelig - it's a man's world...

Skrevet

Luten..

Hva mente du med campingfolk-preg??

Skal du aldri besøke meg på sommeren du eller...

Doppler:

Vil du ha et kyss?

(Hersketeknikk som brukes av overnevnte kvinnemenneske!)

Skrevet

Hehe, ikke deg da, lekkertassen! Men om du ser deg rundt på campingplassen så er det vel ikke slik at det er du som er normen... Hadde ei uke med observasjon av campingfolket i sommer, de med vogn og platting (vi var utskudda i teltet i vanndammen), og det var mye som gikk igjen:

store men ikke kule mønstre på topper (tildels begge kjønn)

overmåte mengder gullsmykker samtidig (begge kjønn)

alternativ kroppsform (alle kjønn og aldre)

Ser vel ikke deg i disse kategoriene... og håper jeg fortsatt får besøke...

Skrevet

Nei da min lille vannlilje ( regner med at du skjønte den?)

De tingene du nevner er akkurat som naboene våre. Hun er skikkelig kul når hun vaser rundt hele dagen i bolebuksene til mannen sin + en Tuborg i hånda ( med start kl 11!), heier på Lillestrøm og hører en del på Postgirobygget, men kun den nyeste sangen deres....

Jeg var faktisk lei de før de hadde vært der en helg - hvor mange ganger kan man høre 80- tallshits og Postgirobygget i løpet av en dag?

Mangeeeeee ganger......

Skrevet

Campinglivets gleder, hehe. Og jeg synes jo også at pjolter-kulturen jeg observerte var en smule frastøtende - siden det ikke var badevær (men man kunne fint ta svømmeknappen mellom vognene, noen steder også på plattingen) var det jo like greit å begynne tidlig...

Skrevet

Frastøtende er et riktig ord på henne ja!

Men hvorfor i all verden er det om å gjøre å drikke mest og skrike/snakke/le så infernalskt høyt? Neste gang får hun et årskort på blå kors og en loff på tvers i kjeften!!!!

Skrevet

Loff på tvers har jeg ikke prøvd, men det høres umiddelbart ut som noe som kunne funke på enkelte...

Skrevet

Siv jensen- eneste dama på stortinget som vet hva hun vil :)

Skrevet

Jeg har heller ikke prøvd en loff på tvers men det hørtes litt vondt ut.

Smørloff, spiralloff eller frøloff???

Skrevet

Det må nesten bli pariserloff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...