Gå til innhold

Hvor ofte hadde dere sex den mnd dere ble gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,nei aldri brukt noe. kjenner på kroppen når jeg har eggløsning,å som du ser på nicket så har det fungert:))

Skrevet

Vi hadde vel sex 3 ganger den dagen det skjedde.

Prøvde ikke å bli gravid, men hadde blitt enig samme mnd om at visst det skjedde så var det greit :)

Jeg hadde vært bortreist i litt over en uke, å da vi traff hverandre igjen var gjensynsgleden stor. og det ble det jaggu meg unge av :)

Brukte ikke ELtest eller no, hadde ikke akkurat regna med at det ville skje på første forsøk :)

Skrevet

Hadde prøvd i tre måneder til alle døgnets tider uten hell, og ble enige om at ikke alle kan få barn. Derfor hadde vi sex bare tre ganger den påfølgende måneden, og absolutt ikke da jeg liksom skulle hatt eggløsning, og vips så satt han der :o) Så det er tydelig som de sier at hvis du prøver for hardt, hindrer kroppen seg selv!

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag unten om el og hver dag de dagene rundt el. Brukte el-tester ja.

Skrevet

Det var ikke så ofte, gubben jobba borte i ukene, så det var helga-nyp som gjorde susen for oss. Brukte ikke el test.

Skrevet

Ca 1000.

Jeg aner ikke hvor mange ganger det var, jeg. Men det var i en ganske aktiv periode.. Ingen EL-tester her, for vi prøvde jo ikke å bli gravide. Det var bare en bivirkning av sengegymnastikken, for vår del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...