AnonymMamma Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Altså perioder hvor dere føler dere nedstemt og ikke på topp? Eller er alle her supermødre som har prikk fritt hjem, masse overskudd og alltid trives på jobb og elrs? Har dere dager\perioder der dere bare vil sove og alt er et ork? Diskusjon med en venninne på gang
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Haha, å joda! Jeg har vel kjedet ihjel de fleste her inne ved å skrive en drøss innlegg om depresjon og angst...hihi Noen supermor er jeg absolutt ikke, men det er heller ikke noe mål. Vil være en sånn koselig, passe streng mamma med rot i krokene og hele spekteret av følelser på plass, jeg Overskudd? Kan man kjøpe det på boks? hihi Har jo kaffe da!
lenej :o) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 har ikke jobb, er bare hjemme å trives med det. har bare mini å konsentrere meg om. har noen dager hvor eg er trøttere enn andre, og har dager jeg ikke er i form, om jeg har vondt i ryggen eller no sånt. men ikke noe som ennå kan kalles for en down periode. det mener jeg går mer utover psyken da.. at det er litt sånn psykisk... utbrent å nedtrykt å sånnt. å det har eg aldri vært da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jo, men så har jeg diagnose på depresjon også da. Er kanskje vanskeligere for folk som alltid skal være perfekte å tilstå noe sånt.
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ikke ofte, men selvfølgelig skjer det! :-) ...og da kan det jo bare gå en vei; oppover:-) Jeg er født optimist da......til enkelte andres store irritasjon he, he.
Anne-B. Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Ingen her som er supermødre. De aller fleste har tunge dager, noen er velsignet med å slippe unna.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Å jo. Og ikke bare dager da jeg bare vil sove, er nok mye værre enn som så av og til.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Har aldri hatt lange perioder der jeg har følt meg nedstemt...ikke en hel dag engang. Men har jo korte blaff der jeg tenker jeg er drittlei og sliten, men de varer som sagt ikke lenge. Men kanskje dette er fordi jeg ikke prøver å være en supermor?? Eller dvs, det er vel det jeg prøver, kutter heller på de andre områdene! Ikke er jeg superhusmor og karriere-karusellen har jeg hoppet av for en stund. Tror så lenge man prøver å lytte til seg selv og magefølelsen, så blir man også mer tilfreds og lykkelig over eget liv Husk å lev når du gjør det !!
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jo... de kommer da med jevne mellomrom!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Signerer Klara-Q - viktigere å ha det godt enn å være perfekt
Gjest Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Jeg har aldri mørke perioder!!! ... i alle fall ikke så noen ser det. Trist, men sant! Men jeg er en djevel til å løpe det av meg
grå :) Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 ikke legge meg ned og sove, men gråte- gråte og atter gråte elelr noe verre enn det.. men er skummelt å ringe en lege og problemene har ejg hatt en stund så vet omtrent hvor jeg har meg selv
cherry coke Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Har svært skjelden mørkeprioder, og det til tross for at jeg har opplevd en del "mørke" ting. Er nok den fødte optimist.:=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Har perioder innimellom.. Men ikke mtp mine evner som mor.. Er som regel andre ting som gjør det..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Går opp å ned å av og til rundt i tull her i gården ) Sånn e det førr de fleste. Førr øvrig MÅ æ ha en dag i uka der æ kan sove så mye æ vil, men det går direkte på søvnmangel ikkje på nedstemthet (men blir jo deppa når æ ikkje får sove da...). Vi har hybelelefanta så det holder her i huset osv. Men mene at æ leve et godt liv )
¤ my precious ¤ Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Jeg har mange dager som er triste og leie, men jeg har også mange dager hvor det aller meste er tipp-topp :-)
Diva Muffin Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Jeg er en smule bipolar.. Den beste kuren mot det er tydeligvis å få barn, humøret er mye mer stabilt nå, men det hender jeg har tanker jeg ikke tillater meg selv å fullføre. Hjemmet er på ingen måte prikkfritt, overskudd er en sjeldenhet.. trivselen er ganske ok, jeg har jo verdens snilleste og vakreste lille jente
susemor-3 små Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Det er en del mørke skyer her også... Innimellom skjønner jeg ikke at "alle" andre fikser 2-3 unger, mann, hjem, full jobb og et sosialt liv så perfekt. Alle andre enn meg...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 Hadde en mørk time i går etter en kos dag med tulla og kveldsvakt på jobben som sluttet 22. Når jeg kom hjem hadde ikke min mann klar å sette inn oppvask og rydde etter seg. Da hadde jeg og han en mørk periode hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå