Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har fått to katter i hua og den leker / kvesser klør et eller annet på sofa og gulvteppe. Noe å gjøre med dette?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2007 hua er selvfølgelig hus hihi
It's all about me Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Kjøpe sånn brett eller stolpe som de jangjøre det på istedetfor..
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Har et digert kloremøbel. så det er jo flitti i bruk. Men det er liksom så mye morsommere å gjøre det på gulvtepper
prekæs Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Annonse under "dyr gis bort" i lokalavisen;)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Hihi nei jeg gir dem da ikke bort. Har jo akkurat fått dem. Guttungen lærer å ta hensyn til dyr og vise dem respekt og det er jo kjempe koselig da. Nei finner jeg ingen løsning får dem da bare holde på Er fortsatt takknemlig for noen gode råd-
børdi Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 slenger meg på ang den annonsen i avisen ...:-) Har hatt katter selv, men aaaaaaaldri mer, de ødelegger ALT av møbler ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå