Gå til innhold

Seriøst!!!!!!! Burde han ikke rulle når han er 5,5mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør han ikke kunne rulle i alle fall en vei nå?? Lurer på om det er noe galt, syns han er sein i forhold til førstemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle babyer utvikler seg forskjellige. Synes ikke du skal bekymre deg overhodet. Plutselig ruller han.....

Skrevet

Neida, du bør og trenger ikke bekymre deg. Alle babyer utvikler seg ulikt. Min gutt var ca 6 mnd da han rullet seg. Plutselig skjedde det....og da kom sitting osv i ekspressfart rett etterpå;o)

Skrevet

syns bare det er dumt når HS spurte om han rullet på 4mnd kontroll og jeg svarte nei, 5mnd kontroll og jeg svarte nei og nå nærmer det seg 6mnd kontroll og redd jeg må svare nei da også.

Skrevet

Sånn var det for meg også. :)

Så lenge hun ser at han beveger seg på andre måter ol er det ikke noe å tenke på.

Skrevet

Snuppa mi er 6mnd og har rulla en stund og jeg syns hun er tidlig i forhold til søsknene sine...

Tror de var nærmere 6.5-7mnd.

Skrevet

Nei, syns ikke du burde stresse med det. Som sagt tidligere så utvikler barna seg veldig forkjellig. Min rullet ikke før han var over 7mnd. Da han var 9 mnd skjedde "alt". Han hadde det travelt med å ta igjen det "tapte". Plutselig var han rundt overalt, reiste seg opp, kunne vise hvor stor han var, tennene kom.. Nei slapp av. Hun spør for å vite hvordan det ligger an. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...