2'nd Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 er andregangs og har begynt å kjenne et merkelig ubehag i området hvor stingene ble sydd forrige runde. Ble klippet og er sydd ganske mye, både inni og utenpå. Akkurat som om noe presser litt på og noe annet strekkes. Det hjelper med knipeøvelser... fint med tips om noen har merket det samme. har minst tre teorier selv, og de er litt pinlige noen av dem... he-he... Hemorider?? Slapp i snurpen og dårlig trent sexmuskel? Eller vevet som mykner allerede nå unntatt i arrene?
Buick Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Er tredjegongs og har opplevd litt liknande. Var ute og gjekk tur ein kveld og då var det akkurat som om eg fekk vondt i dei indre bekkenbeina. Vanskeleg å forklare skikkeleg, men det var akkurat som om der var noko press på fødselskanalen. Men med deg var det heller med det mjuke mens med meg var det med det harde, så då er det sannsynlegvis ei form for bekkenløsning eller noko slikt. Knipeøvingar er heilt sikkert lurt å få til, las også eit innlegg om ei salve som ein kan smøre på for å mjuke opp vevet, men det skulle ikkje brukast før 6 veker før termin trur eg. Var eit innlegg her i går meinar eg.
2'nd Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Pussig at det skal være så vanskelig å beskrive noe som skjer i et område som er så fullt av nerver, ikke sant? Har også kjent det noe stikkende oppover inni et sted... og det er derfor jeg tenker på(innvendige) hemorider. Sånt har jeg bare lest om.... og jeg håper nesten på alt annet enn bekkenløsning. Hemorider kan man jo gjøre noe med!?! takk for svar i allefall. Blir nok litt klokere etterhvert. Vi er vel rundt halveis også, så det hjelper mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå