Gå til innhold

hvordan mager har dere ?? =) spennende og vite =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heheh..

min er liksom, flat og fin nederst rett over skambeinet, men så kommer det en bulk ut rett over :P ser egentlig skikkelig dumt ut, men så lenge jeg vet at det er baby som lager dem bulken er alt greit ;)

Tegn en P speilvendt, så har dere min gravide mage =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min også, høyt oppe og spiss, og jeg får gutt :-)

Skrevet

Glemte å si at med datteren min var den langt nede og var rund så jeg mistet midjen etterhvert :-)

Men nå ser man ikke bakfra at jeg er gravid :-)

Skrevet

magen min er ganske rund, fyller godt ut helt opp til navelen, og hvis jeg ikke holder inne så er det ganske stor, men så er jeg annengangs også da!

Skrevet

Klarer du å holde inn magen ?? ;p

Skrevet

hehe.. ja, iallefall litt. greier å trekke den inn, men ikke panneflatt, og gjør det bare for å se hvor stor jeg egentlig er, for magemusklene mine har gitt fullstendig blaffen i å holde giv akt...

Skrevet

Min mage er veldig langt ned og rund... se bilder på profilen

Skrevet

He he min er rund, men henger ganske langt ned. Det er vel mye fordi jeg er lang, og lang i ryggen. Jeg skal ha gutt :)

Skrevet

Bdanser: Du hadde veldig fin gravidmage, men var ganske stor ja.. :-)

Min mage var sånn rett før jeg fødte den... Er bare inne og mimrer litt.. Deilig å være ferdig kjenner jeg. Var så kjedelig å vente..

Dere har kjempemasse å glede dere til ihverrtfall! :-)

Skrevet

Takk:) synes den ser mer ut som ølmage jeg:( er ikke sånn spiss og høy som jeg ser mange andre gravidemager er.... Menmen... Begynner å bli tungt allerede 5 mnd på vei så lurer på hvordan dette skal gå hehe..

Skrevet

Det roer seg nok ned.. Noen vokser mye i starten og mindre etterhvert, mens andre nesten ikke har mage før de par siste mnd.. Er så forskjellig. Er jo greit at det synes da. Magen har sin sjarm, men ingenting slår å få bylten i armene.. Det er utrolig stort! :-)

Skrevet

Min er som da jeg gikk med dattera mi - den er lav og spiss :D

Skrevet

Jeg har en liten badeball som sitter høyt; litt som en P jeg også. 22 uker nå, men hadde nesten ikke mage i det hele tatt før UL for noen uker siden. Så kom den plutselig skytende...

Skrevet

Jeg synes selv magen min er liten og nett, men legen sa til meg i går at jeg var "stor og fin" :o

Synes egentlig det er vanskelig å beskrive den, vet ikke om den sitter høyt eller lavt,om den er spiss eller rund :P Men har bilder for den som vil se...

Skrevet

ser bare bilde fra uke 16, du er vel litt lengre nå?

Skrevet

Hehe :P

Min er spiss, det ligger bilde av den på profilen min :P Vanskelig å FORKLARE magen :P

Skrevet

Pelin - hvor har du kjøpt stellebordet det var bilde av?

Skrevet

Syns min er ganske stor, men ikke mistet midjen enda... kanskje litt høyt opp og spiss også. Er førstegangs og magen kom allerede etter 5-6 uker. Trolig en gutt i følge jordmor.

Skrevet

Hehh..ja, det var det da. Skal forsøke å legge ut et bilde til i løpet av dagen, tenkte ikke helt på at bildet var litt gammelt :P

Stellebordet er et Brio Moon Lux, vi kjøpte det til 1200 el noe, på babymagasinet i oslo. Var satt ned fra 1600.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...