Mamma2OO5 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg var på ul i dag og så på baby :-D så beina og hjertet som slo nommin så søtt hehehehe. Endelig satt spira, så får vi bare håpe at den fortsetter med det! Åh det var så koselig. så nå blir sjukehusplass bestilt:o))) 9 uker på vei da.
hostogharkheledagenlang Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye, håper spira deres sitter som ett skudd!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 *ser på herren i huset og sier åååååååååååååååååå...* Så kos!
Dotten Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Grattis med en liten spire da. Håper den klorer seg godt fast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå