Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Kjenner du eggstokkene rasle selvom det verken er tid eller sted for nytt barn? Blir du nummen i fornuften titt og ofte, selvom minstebarnet ikke er fylt året en gang? Da har jeg kuren for deg! Som et ekslusivt tilbud til dere babysyke skravlere vil jeg nå tilby; MINE BARN. Leveres fulle av kaffe, sukker og speed. Meget slitesterke, høyt volum. Fåes i størrelse 9 år og 7 mnd. Ekstrautstyr på 9åringen er usammenhengende babling, fjortisfnising, dårlige vitser og iherdig masing. Til 7månedersutgaven følger det med begynnende tannrekke og en imponerende høy hvining som rammer deg uten forvarsel - helst når du prater i telefonen. Begge leies ut gratis, og er garantert å kurere enhver hormonell mamma som tror hun vil ha enda en liten bolle i ovnen. ;o)
Dotten Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 He, he. Så kan du få leie min gratis. Hun er for tiden ganske snill, så kanskje du får lyst på en til alikevel He, he, he.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Dotten; ja, det kan backfire - det er eneste ulempen hehe
Sånn kan det gå Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Bare send dem hit du, har god plass til flere vi. :-) Jo flere jo bedre. :-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 oktavistar - var det dere som hadde 8 i alt? *sniker sovende unger ned i pappkasse og leter etter frimerker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå